爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1998


1#
發表於 15-6-23 13:05 |只看該作者
請問各位BROTHER :-
1) 元朗。洪水橋附近邊到有得洗車。2) 另外 : 由元朗出九龍 ,你哋會行屯門公路定大欖呀。

朋友話行屯門底D,但我覺得好耐呀 。


男爵府

積分: 6521


2#
發表於 15-6-23 13:16 |只看該作者
回覆 MARCOABBY 的帖子

一定係行大欖隧道快, 抵唔抵就個個人嘅價值觀唔同


大宅

積分: 1707


3#
發表於 15-6-23 14:27 |只看該作者
元朗差館沿青山公路一路去到藍地都有好幾間洗車屋


大宅

積分: 1707


4#
發表於 15-6-23 14:34 |只看該作者
Streetboy 發表於 15-6-23 13:16
回覆 MARCOABBY 的帖子

一定係行大欖隧道快, 抵唔抵就個個人嘅價值觀唔同
係, 兩條路相差10公里, 正常情況相差5分鐘車程


大宅

積分: 1998


5#
發表於 15-6-23 15:57 |只看該作者
Skylinerr 發表於 15-6-23 14:27
元朗差館沿青山公路一路去到藍地都有好幾間洗車屋
THANKS BROTHER .


禁止訪問

積分: 10968


6#
發表於 15-6-24 10:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1998


7#
發表於 15-6-24 16:27 |只看該作者
tst1800 發表於 15-6-24 10:13
省油車 ( 例如 Jazz ) 行屯門公路, 多出的里數 (油錢) 一定比大欖費用平, 耗油量大的話, 相對行大欖比較抵. ...
我部就係JAZZ 。唔該晒BROTHER。


別墅

積分: 908


8#
發表於 15-6-24 19:21 |只看該作者

回覆:元朗區 新車主一名 救教 ---謝謝。

用google map 看兩者間只差3km。從經濟角度來說屯公是首選,趕時間的話才走隧道吧。




大宅

積分: 1998


9#
發表於 15-6-24 19:32 |只看該作者
tigerz 發表於 15-6-24 19:21
用google map 看兩者間只差3km。從經濟角度來說屯公是首選,趕時間的話才走隧道吧。



...
THANKS


大宅

積分: 2954


10#
發表於 15-6-25 08:47 |只看該作者
唔好意思,借個位問路.
我想問,如果由馬鞍山去科技大學,新手行西貢或由彩虹入去科大比較安全呢?
另我用iPhone 的Google map search,只出到路線,是否沒有導航的.
有什麼導航在iPhone 可用?可以先看路線,最好在轉線時有實鏡指示啦!
麻煩賜教!


別墅

積分: 908


11#
發表於 15-6-25 11:37 |只看該作者

回覆:kc2021 的帖子

我一般都用google map,也用高德。選定路線後按下開始導航就可以啦。
你說的馬鞍山-科技大學,google map有幾個選擇,我覺得option2比較好走些。
myphoto.jpg




大宅

積分: 2954


12#
發表於 15-6-25 13:08 |只看該作者
致 : Tigerz
我想問問是否開車時,將個iPhone 開去Google map, 一開車便會有導航人聲講播的. 唔知有沒有先看實境路線,看完一次才開車導航呢?

謝謝!


大宅

積分: 2769


13#
發表於 15-6-26 09:13 |只看該作者
回覆 MARCOABBY 的帖子

1. 答你唔到, 唔熟果頭.

2. 從經濟角度一定係行屯公抵D, 因為行多既里數絕對平過隧道費 ; 但屯公就多灣多改道, 所以遇上大雨 OR 自己狀態唔太好既就行隧道好D.


複式洋房

積分: 305


14#
發表於 15-6-26 11:35 |只看該作者
1. 如果近元朗,水邊圍附近都有2~3檔洗車,試過都ok
2. 如果真係由元朗出發,踩盡80計,車程都起碼差15分鐘,仲未計屯公有時會塞下車,我就通常繁忙時間會行大欖,假日先行屯公,哩個個人喜好


大宅

積分: 1998


15#
發表於 15-6-27 15:00 |只看該作者
siumingsm 發表於 15-6-26 11:35
1. 如果近元朗,水邊圍附近都有2~3檔洗車,試過都ok
2. 如果真係由元朗出發,踩盡80計,車程都起碼差15分鐘 ...
THANKS BROTHER


複式洋房

積分: 275


16#
發表於 15-6-28 18:27 |只看該作者
天水圍西鐵站下面有兩間洗車
洪水橋的話, 我一定行屯公出九龍


複式洋房

積分: 477


17#
發表於 15-7-4 15:59 |只看該作者

回覆:元朗區 新車主一名 救教 ---謝謝。

咁你咪自己諗下40買你10分鐘抵唔抵




複式洋房

積分: 223


18#
發表於 15-7-4 16:24 |只看該作者
若係返工時間, 屯公出九龍會幾塞車, 所以返工行大欖隧道, 放工就行屯工. 住紅水橋平日都係行屯公化算

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo