母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1309


1#
發表於 17-4-10 23:21 |只看該作者
小朋友19個月, 一路以黎都全人奶
半歲起慣左半夜啜奶, 當左我做奶咀, 宜家直頭好似中左毒咁成日都想啜
因為我要返工, 長期冇覺訓超攰, 好想停餵
不過又唔想夾硬唔比佢食, 想留低個開心回憶比大家

想問各位人奶媽媽 點樣幫小朋友離乳? 有咩方法令到小朋友可以開心地離乳?


禁止訪問

積分: 3990


2#
發表於 17-4-14 01:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1309


3#
發表於 17-4-14 06:21 |只看該作者
yyb1011 發表於 17-4-14 01:22
我都想知

你BB 對埋身都好大癮?


禁止訪問

積分: 3990


4#
發表於 17-4-14 06:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1309


5#
發表於 17-4-14 08:32 |只看該作者
yyb1011 發表於 17-4-14 06:22
係,係屋企食食下飯都要啜幾啖,屋企當我飲水機,街就不會。

佢幾大個?
我嗰個都係
仲要晚晚半夜起身至少一次. 唔啜就喊


禁止訪問

積分: 3990


6#
發表於 17-4-14 13:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27305


7#
發表於 17-4-18 00:34 |只看該作者
我果個兩歲兩個月,仲係好大癮...但因為有個家姐,理佢嘅時間唔太多,我會保留呢份親密直到佢唔需要,佢出世起已經冇一晚訓得好,兩年幾我習慣了...


大宅

積分: 2808

食得好勳章 美好大世界2017勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 17-4-18 21:13 |只看該作者

回覆樓主:

我女都係咁,在家就會想要食,出街就唔洗食都得,想慢慢等佢戒,點做好~


別墅

積分: 995


9#
發表於 17-4-21 16:55 |只看該作者
yyb1011 發表於 17-4-14 06:22
係,係屋企食食下飯都要啜幾啖,屋企當我飲水機,街就不會。

我果個都係咁,係屋企玩玩下都要走埋嚟啜兩啖,出街掛住玩又可以全日都唔食奶架喎,但冇野做就心思思掛住奶奶想啜下,夜晚又要人肉奶嘴,勁大心癮係屋企成日啜奶奶變左食得少飯,好似瘦左咁,想介又唔知點介好,好驚再咁落去變瘦仔


禁止訪問

積分: 3990


10#
發表於 17-4-21 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 995


11#
發表於 17-4-22 00:49 |只看該作者
yyb1011 發表於 17-4-21 16:57
我女又keep到正常體重啊,佢都食得少固體,我唔係屋企就食得多d

keep到體重未好囉:)如果我個仔唔係keep唔到體重,我都唔捨得介奶住架因為餵母奶真係好sweet,不過見佢淨係鐘意食奶,食得少固唔夠營養冇重到,又好似唔介唔得咁,心情好矛盾


別墅

積分: 636


12#
發表於 17-4-26 14:40 |只看該作者
本帖最後由 heidileung2000 於 17-4-26 14:41 編輯

我個仔又係咁, 18個月大.... 我都好想知應該點做呀! 健康院姑娘話最多啜到兩歲咋....曾經同阿仔講大個仔喇, 唔可以啜啜喇, 佢即時俾個好可憐, 好委屈個樣你睇, 跟住爆喊


大宅

積分: 2567


13#
發表於 17-4-27 01:49 |只看該作者
我個仔19個月,又係當我人肉奶嘴,一啜奶就開心晒,見佢個開心樣又唔捨得咁快介住,食人奶有抗體,生病既時候兩日就好返,介咗既話擔心會好容易病,不過係夜晚打側身餵背脊好累,一啜可以啜成個鐘,成晚都訓唔好,唯有等佢2歲先同佢講下媽咪痛痛,唔可以再食啦,或者搽d苦既野落胸度等佢唔食啦


大宅

積分: 2567


14#
發表於 17-4-27 01:51 |只看該作者
不如開個介奶group大家一齊傾下計分享下


別墅

積分: 757


15#
發表於 17-4-27 03:46 |只看該作者

回覆樓主:

我仔21個月,想瞓覺就一定係咁話要奶奶,夜晚最少食2次,有時佢自己食完就甩口轉身瞓。想佢自然離乳。。。 但怕佢牙仔唔好,好矛盾


男爵府

積分: 8846


16#
發表於 17-4-30 21:45 |只看該作者
同樣我都有呢個問題, 我個果27個月啦。 好想戒人奶, 半夜佢會起身啜下, 唔啜就會掂住, (掂住都有安全感咩, 吹賬) 仲好想收奶, 各jm有無辦法戒!


大宅

積分: 1309


17#
發表於 17-5-1 07:59 |只看該作者
heidileung2000 發表於 17-4-26 14:40
我個仔又係咁, 18個月大.... 我都好想知應該點做呀! 健康院姑娘話最多啜到兩歲咋....曾經同阿仔講大個 ...

其實健康院姑娘個個講嘅都唔同
有啲話唔需要比個歲數限住, 而我亦都認同, 所以我希望佢自然離乳

只不過我晚晚比佢搞到訓得差, 第二朝又要返工, 所以個人好攰. 如果唔係咁, 我其實覺得一路餵落去都ok, 因為見到佢啜完奶個滿足樣就好心甜


大宅

積分: 1309


18#
發表於 17-5-1 08:00 |只看該作者
allw 發表於 17-4-30 21:45
同樣我都有呢個問題, 我個果27個月啦。 好想戒人奶, 半夜佢會起身啜下, 唔啜就會掂住, (掂住都有安全 ...

嘩! 27個月都仲係咁
睇黎佢地一日仲食緊人奶, 我地冇一晚會有好覺訓!


男爵府

積分: 8846


19#
發表於 17-5-1 14:55 |只看該作者
chelaulau 發表於 17-5-1 08:00
嘩! 27個月都仲係咁
睇黎佢地一日仲食緊人奶, 我地冇一晚會有好覺訓!

所以, 我明晒以上jm既情況, 半晚攪到無得瞓, 第朝又番工。講左好多次, 都係要啜。 啜時間確實係短少, 因為啜一陣就好快瞓著, 但.....求戒奶方法, 我想好好一覺到天光!


大宅

積分: 2258


20#
發表於 17-5-2 20:01 |只看該作者
chelaulau 發表於 17-4-10 23:21
小朋友19個月, 一路以黎都全人奶
半歲起慣左半夜啜奶, 當左我做奶咀, 宜家直頭好似中左毒咁成日都想啜
因為 ...

人好矛盾架,我上胎餵到17個月,佢突然死都唔肯啜,持續一星期後我就收左奶,佢轉食奶粉就肯
但冇得埋身又會好懷念攬住呀b餵奶既親蜜時光,果種空虛失落都持續好耐

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo