母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 28209


1#
發表於 17-4-21 11:51 |只看該作者
啱啱覆診甲亢翻發,要食藥。醫生見我又餵得唔多(每日一兩次)就建議我停餵了,免得啲藥過比bb
真係唔捨得


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-4-21 11:57 |只看該作者
唔駛傷心, 媽媽你已俾過最好的俾BB了,
最緊要大家都健康


大宅

積分: 1194


3#
發表於 17-4-21 13:24 |只看該作者
照顧好自己先啦,健康的身體同精神,先係對bb最好


別墅

積分: 990


4#
發表於 17-4-21 13:51 |只看該作者
先照顧好自己
先可以照顧到bb
最少你已經有將畢好給最愛


男爵府

積分: 5434


5#
發表於 17-4-27 01:22 |只看該作者
milk323 發表於 17-4-21 11:51
啱啱覆診甲亢翻發,要食藥。醫生見我又餵得唔多(每日一兩次)就建議我停餵了,免得啲藥過比bb
真係唔捨得 ...

BB幾大?我生2個,2次都有覆發!陀嗰陣食ptu 醫生只叫我留意一下肝功能
我有keep住餵人奶,醫生無叫我停喎


大宅

積分: 1045


6#
發表於 17-5-10 21:15 |只看該作者
milk323 發表於 17-4-21 11:51
啱啱覆診甲亢翻發,要食藥。醫生見我又餵得唔多(每日一兩次)就建議我停餵了,免得啲藥過比bb
真係唔捨得 ...

我都照餵喎。醫生同我上網check過都話可餵人奶。


公爵府

積分: 28209


7#
發表於 17-5-10 22:39 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-10 21:15
我都照餵喎。醫生同我上網check過都話可餵人奶。

醫生講左啲風險,雖然佢都話機會好微,但我都唔想博。加上我今次食比較多藥,都唔想過比bb

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo