本帖最後由 rot03213 於 17-5-2 01:26 編輯
(Update相片)請各媽媽如要使用樂富商場zone B UG2育嬰室,千萬要小心
本人琴晚有兩次不愉快使用經歷
呢個育嬰室門口冇指示寫有冇人使用中!只係寫有需要使用就致電叫人開門*致電後職員到步門都冇敲就開左門,點知入邊有個媽媽埋身餵緊奶*最後佢唔介意既情況下一齊共用!但其實當職員一開門其實一眼就見到該媽媽走晒光!因為育嬰室入邊係冇得鎖門!就係咁期間我就比幾個唔敲門既職員隨意用鎖鑰開人門!被1.個稱趕住進裡簽卡收工既清潔工!多次逼問室內有否人使用,本人多次回覆有人使用!該清潔工要求衣衫不整既我開門比佢簽卡!佢地咁做會唔會過份左d!我門已經冇得鎖仲要比你地咁對待!加上本身呢間育嬰室設計真係好有問題!椅子方向是向開門口的!如果原意係想多名餵哺媽媽使用既話!會引起走光風雲!因為呢間育嬰室門如果推開門出去的話坐係椅子上既媽媽會被途經巷仔入女廁或男廁的人白白的看光光!加上一開門內裡塊鏡是對住門同裡頭係冇得鎖門的!真係嬲到爆!嬲到唔投訴比領展都唔得!呢間呢層既商場育嬰室我真係唔會再去!

