母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 561


1#
發表於 17-5-7 09:59 |只看該作者
我係全埋身媽媽,仔仔8個月,4個月針之後又keep返食夜奶,到呢排平均2.3個鐘醒一次,要搵我扯我過去要奶啜啜。。。

因為唔係好想比奶咀,所以一路都未試過食奶咀。。 依家咁既情況,比唔比奶咀好
定係比奶樽裝d水比佢啜啜。。。定係有其他方法可以一覺瞓耐d

如果比奶咀 ,有咩牌子好,會唔會混淆,影響埋身架?thx thx


大宅

積分: 1721


2#
發表於 17-5-10 14:23 |只看該作者
shbabysh 發表於 17-5-7 09:59
我係全埋身媽媽,仔仔8個月,4個月針之後又keep返食夜奶,到呢排平均2.3個鐘醒一次,要搵我扯我過去要奶啜 ...

咁大個可能你俾奶咀佢都唔要,但你可以試下,埋身BB食奶咀唔會混淆的,我仔晚上有食開奶咀,一直都有夜奶,俾佢啜好快又瞓返,唔俾醒咗就有排搞,所以佢已經習慣咗夜晚有得啜,大咗(歲幾)我開始收奶,夜晚就俾水,都要一晚一兩次水(幾啖)


別墅

積分: 561


3#
發表於 17-5-10 18:19 |只看該作者
camille_wilson 發表於 17-5-10 14:23
咁大個可能你俾奶咀佢都唔要,但你可以試下,埋身BB食奶咀唔會混淆的,我仔晚上有食開奶咀,一直都有夜奶 ...

想問你比邊個牌子奶咀呀? 同埋比水係用奶樽定吸管水樽啊


大宅

積分: 1721


4#
發表於 17-5-10 18:32 |只看該作者
shbabysh 發表於 17-5-10 18:19
想問你比邊個牌子奶咀呀? 同埋比水係用奶樽定吸管水樽啊

奶咀係用Avent
因為全埋身,B唔飲奶樽,夜晚飲水用吸管,B側睡飲似埋身


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 17-5-10 20:32 |只看該作者
shbabysh 發表於 17-5-7 09:59
我係全埋身媽媽,仔仔8個月,4個月針之後又keep返食夜奶,到呢排平均2.3個鐘醒一次,要搵我扯我過去要奶啜 ...
首先你要bb 日頭飲夠食夠. 撇除心癮原因, bb 響日頭吸收足夠卡路里, 夜晚會訓得好d.

我果陣唔夠奶要補粉, 所以夜晚俾支睡前奶, 順便當戒睡前埋身啜.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo