母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


別墅

積分: 936


1#
發表於 17-5-9 15:37 |只看該作者
又一開始都未試過全人奶,最初一半奶粉一半人奶。滿月之後奶量多左D,70%人奶30%奶粉左右。不過呢一兩個禮拜好唔穩定。Bb而家飲150一餐,三四個鐘飲一次。但如果隔三個鐘左右pump我只有100,有時得幾十。六個鐘pump一次就240。應該點先可以多D奶? 媽已經有煲通草同王不流行比我,我都有飲魚湯同代茶。


大宅

積分: 1586


2#
發表於 17-5-9 20:38 |只看該作者
我之前就一日泵7至8次增奶


大宅

積分: 1045


3#
發表於 17-5-10 21:05 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-9 15:37
又一開始都未試過全人奶,最初一半奶粉一半人奶。滿月之後奶量多左D,70%人奶30%奶粉左右。不過呢一兩個禮 ...

你隔得太耐。增奶是要密密餵先可以, 盡量唔好補奶粉。2個鐘泵或餵一次好快增奶。餵前飲大量水。


複式洋房

積分: 377


4#
發表於 17-5-10 22:17 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-9 15:37
又一開始都未試過全人奶,最初一半奶粉一半人奶。滿月之後奶量多左D,70%人奶30%奶粉左右。不過呢一兩個禮 ...

要三,四個小時就泵一次先可以多番奶。我食魚飯,飲魚湯同埋食more milk plus套裝都會增多奶


別墅

積分: 936


5#
發表於 17-5-11 00:43 |只看該作者
bobohappy 發表於 17-5-9 20:38
我之前就一日泵7至8次增奶
如果我兩個鐘一次幾乎無奶出wor,得個30。照pump啊?


別墅

積分: 936


6#
發表於 17-5-11 00:43 |只看該作者
babyarchie 發表於 17-5-10 22:17
要三,四個小時就泵一次先可以多番奶。我食魚飯,飲魚湯同埋食more milk plus套裝都會增多奶
...
什麼事more milk plus


別墅

積分: 936


7#
發表於 17-5-11 00:45 |只看該作者
happyfleet 發表於 17-5-10 21:05
你隔得太耐。增奶是要密密餵先可以, 盡量唔好補奶粉。2個鐘泵或餵一次好快增奶。餵前飲大量水。
...
如果我兩個鐘一次幾乎無奶出wor,得個30。照pump啊?


大宅

積分: 3000


8#
發表於 17-5-11 12:12 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-11 00:45
如果我兩個鐘一次幾乎無奶出wor,得個30。照pump啊?

密密泵,無奶出都照泵,比啲耐性,奶量就會上。


大宅

積分: 4343


9#
發表於 17-5-11 12:23 |只看該作者

回覆樓主:

More milk plus 係 supplement, 我都食過,係有效,不過最好多啲埋身或者泵密啲。


男爵府

積分: 7205


10#
發表於 17-5-11 21:54 |只看該作者
我B4個月,出生時黃疸照過燈,而我又少奶,每泵得20 ,所以係每次埋身後補奶粉,後來退哂黃,大概2個月大時狠下心唔補奶粉,密密餵,終於可以全人奶至現在,係好辛苦,因爲可能少奶定阿B慣左少食多餐,仍然要2小時餵一次,間中可以頂4小時,但好高興可以全人奶同全埋身
Ps 我係Ftm


大宅

積分: 2174


11#
發表於 17-5-12 04:22 |只看該作者

回覆樓主:

hipp多奶茶對我有效,第8日已經全人奶全埋身,2-3個鐘食一次


別墅

積分: 662


12#
發表於 17-5-12 07:35 |只看該作者

回覆樓主:

我初初都5夠奶,埋身一邊,另一邊就同時泵,直至丫b夠食就冇泵


男爵府

積分: 7702


13#
發表於 17-5-12 19:13 |只看該作者
Magic_mirrorz 發表於 17-5-9 15:37
又一開始都未試過全人奶,最初一半奶粉一半人奶。滿月之後奶量多左D,70%人奶30%奶粉左右。不過呢一兩個禮 ...

用power pumping 既方法試下
可上網搵到多d資料
myimage.jpg


伯爵府

積分: 16822


14#
發表於 17-5-13 14:18 |只看該作者
BB肯唔肯埋身食?埋身密密餵+之後泵清好過泵出嚟餵

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo