母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1384


1#
發表於 17-5-10 16:00 |只看該作者
岩岩問左泰國間resort 有無得幫我將佢雪奶變冰。。。原來無呀。。。想問下你地意見, 如果只係0°~4度 , 咪可以keep 5日既。。。你覺得我入奶袋之後長期放係0°c~4°c, 返黎個轉買乾冰擺落個箱度寄倉返黎。。你地覺得可唔可以呀?定還是仲有其他更好既方法?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo