母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1411


1#
發表於 17-5-15 00:21 |只看該作者
佢岩岩出世我係全泵,然後過左一個月轉左埋身,佢係啜得好好,但過左奶陣冇奶出時就會炆發脾氣,或者每邊啜4-8分鐘就吾啜,依家就黎3個月都仲係咁,搞到個幾2個鐘就要喂一次,同埋每次啜得吾清搞到我成日要搵催乳師按摩,有冇媽媽係咁情況


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-5-15 14:31 |只看該作者
每次啜得吾清搞到我成日要搵催乳師按摩, 呢個情況你有無試下係埋身後就用手擠奶或電動泵整埋D奶出黎?! 唔清係易塞D
再者每邊啜4-8分鐘就吾啜, 因為埋身唔似用奶樽咁, BB 未必下下都啜到D奶出黎,
而且相對亦比較慢, 所以易爍D, 但每邊咁少時間, 其實都有機會仲係前奶黎, 而且佢唔飽自然就要求得再密D, 如你無泵奶, 建議你可以試下

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo