爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


用戶要求終止服務

積分: 5479


1#
發表於 15-6-27 17:32 |只看該作者
有無師兄知道本身50ncb 如果claim 30000左右,係咪要扣晒(sales話好大機會),噤下年保費會加大概幾多?
另外…有無人新車唔返廠整?出去整明明幾千度


伯爵府

積分: 16022


2#
發表於 15-6-27 18:20 |只看該作者
如果無其他折扣或是loading,咁無左 50ncd, 下一年就應該由 5 千收番一萬保費。你一索償就應該無晒 ncd 除非你墊底都成兩萬,或者保險公司唔駛點出錢 (因為佢會想辦法執壓低修理價錢,因此大有可能話3萬,實變兩萬鬆點)。如果係咁,佢想留你個客就唔扣你ncd,因為佢都無貼多少俾你。
架車係你既,其實你有權俾出面整。只不過可能會影響到你架車既保用。因為車廠始終認為如果你俾外人整,有咩手尾問題佢唔應該跟。所以你問清楚(不過你都預左車廠都一定處處留難你架喇)。如果唔係新車就肯定俾出面整平好多喇,又或者你架車既原廠保養都無咩著數就俾出面攪囉。


大宅

積分: 3102


3#
發表於 15-6-28 12:10 |只看該作者
回覆 sf013hk 的帖子

請問是否claim完保險, 張單就會立即中止, 唔會等到本身保單完結期?


大宅

積分: 3505


4#
發表於 15-6-28 12:39 |只看該作者

回覆:claim保險問題

有啲保險唔會一claim就扣曬所有NCB,可能會由50%減到20%。第二claim就扣曬。有啲保險claim第一次唔扣,第二次先扣NCB。攞張policy睇清楚啲先。





伯爵府

積分: 16022


5#
發表於 15-6-28 16:16 |只看該作者
回覆 Ching's_Ma 的帖子

應該唔會,因為好多時候保險由申請到收到索償都要幾耐時間。尤其是 3 保,而家分分鐘要攪年幾兩年先會完成一個個案。


大宅

積分: 3102


6#
發表於 15-6-28 17:43 |只看該作者
回覆 sf013hk 的帖子

ic, thanks!


用戶要求終止服務

積分: 5479


7#
發表於 15-7-3 17:56 |只看該作者

引用:如果無其他折扣或是loading,咁無左 50ncd,

原帖由 sf013hk 於 15-06-27 發表
如果無其他折扣或是loading,咁無左 50ncd, 下一年就應該由 5 千收番一萬保費。你一索償就應該無晒 ncd 除非 ...
想問下大昌報價整7萬幾,如果今年扣晒ncb, 下年保費會唔會加好多其他條款,保費貴晒保額又細左?轉其他保險公司又得唔得?


伯爵府

積分: 16022


8#
發表於 15-7-4 06:25 |只看該作者

我早個零月前俾人後面咁撞一撞番廠報價 (報保險價) 要成5 萬幾。
番代理整,仲要報保險就一定貴到癲架喇。不過如果自己私下出佢會平點 (我個 CASE 七折到)。不過我最後出街俾人整,都攪左兩萬幾。
索償之後保險公司加唔加你價就真係唔知,我想佢大概會睇你今次之索償源於你幾大疏忽。最壞情況當然係佢覺得你係一個高危司機就唔再受你保添。
至於保額係視乎你O既車價,當然年年 (因為折舊而調低)。不過通常保險公司為了保障自己利益,對你架車個估值都係不合理地偏低架喇。
至於 3 保個金額係政府定O既低 (記得無錯係上限係一億),保障公司唔可以調低。
你當然可以出面搵其他保險公司打個價。不過我相信分別未必會太大。你個NCB 係跟人O既,如果今次索價扣起左,你出面轉公司都係一樣由零 NCB 計起。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo