爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1392


1#
發表於 15-7-2 01:14 |只看該作者
1手展銷車,行2200公里,2013年生產,4年保養,供會2.98厘
0手車,2015年生產,5年保養,供會1.98厘
價錢相差$55000
牌子款式型號一樣
第一次買車,咁買全新定3分2新好,thanks!




瑪瑙宮

積分: 139348

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 15-7-2 05:23 |只看該作者

回覆:0手車定1手車好?

原價幾錢


大宅

積分: 1392


3#
發表於 15-7-2 07:37 |只看該作者

回覆:0手車定1手車好?

原價29.8萬(但將會減價至26.8萬)

1手車價20.9萬




子爵府

積分: 14954


4#
發表於 15-7-2 09:32 |只看該作者

引用:原價29.8萬(但將會減價至26.8萬)1手車價20.

原帖由 cshowk 於 15-07-02 發表
原價29.8萬(但將會減價至26.8萬)

1手車價20.9萬
差六萬梗係買新車





大宅

積分: 2566


5#
發表於 15-7-2 09:47 |只看該作者
有得揀緊係0手


大宅

積分: 3505


6#
發表於 15-7-2 09:57 |只看該作者

回覆:0手車定1手車好?

可以負擔當然要全新,新車同二手嘅差額會喺你賣車嘅時候反映出嚟。




大宅

積分: 1392


7#
發表於 15-7-2 10:14 |只看該作者

回覆:werty 的帖子

因為唸住省返六萬可夠BB差不多一年學費




男爵府

積分: 6243


8#
發表於 15-7-2 11:53 |只看該作者
你睇中果架1手車好似減得少d
13年12月我同朋友在大昌經理車展銷, 買架1手車, 只行28公里(即全新未落地), 13年生產, 13年11月出牌, 交車當日起計5年保養, 包10個幾月牌費, $14萬8.
當時同款0手新車賣$17萬8千9, 果架十幾萬即年車未落地只出咗牌都減3萬5, 你果架廿幾萬2年車行過至平5萬, 減得太少了!


大宅

積分: 1392


9#
發表於 15-7-2 12:54 |只看該作者

回覆:HOSOH 的帖子

2013年生產,行2200公里,經理車,$209980,四年保養,要比牌費,2.98厘息供5年
2015年生產,全新,$269980,五年保養,要比牌費,1.98厘息供5年
Touran
買一手抵嗎?




大宅

積分: 1392


10#
發表於 15-7-2 12:58 |只看該作者

回覆:cshowk 的帖子

二年前生產平6萬合理嗎?




大宅

積分: 1142


11#
發表於 15-7-2 20:46 |只看該作者

引用:1手展銷車,行2200公里,2013年生產,4年保

原帖由 cshowk 於 15-07-02 發表
1手展銷車,行2200公里,2013年生產,4年保養,供會2.98厘
0手車,2015年生產,5年保養,供會1.98厘
價錢相 ...
元朗福士?


大宅

積分: 1392


12#
發表於 15-7-2 21:41 |只看該作者

回覆:Edward0413 的帖子

不是元朗




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo