母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1003


1#
發表於 17-3-29 23:56 |只看該作者
我一直都係全泵,直至BB 9個月,先可以轉早餐埋身,然後泵兩次唔再埋,最近到了十三個月,下午茶轉了飲鮮奶,咁我停了中間泵,只淨日夜埋身。之前埋身一次泵兩次時,兩次泵加埋都有240ml度。
早晚埋身維持了半個月,我感覺自己愈來愈少奶,谷都唔谷,呢兩日佢啜左幾下就開始咬唔再食,夜晚果次仲大喊。我唯有座支冰奶比佢,結果佢飲左150ml, 我轉手去泵,只泵到90ml, 佢唔食我但大喊,似乎唔似係斷奶而係我無奶,但我泵都泵得出90ml 咁點解佢唔食我呢,我好心酸啊,佢唔食我點keep住早晚奶量呢?
定係我應該比佢轉全鮮奶算?全人奶左咁耐我好唔捨得。


別墅

積分: 984


2#
發表於 17-3-30 11:30 |只看該作者
Cajes 發表於 17-3-29 23:56
我一直都係全泵,直至BB 9個月,先可以轉早餐埋身,然後泵兩次唔再埋,最近到了十三個月,下午茶轉了飲鮮奶 ...

我反而想請教一下點比佢甘大個再埋身?我之前係因為乳頭太平而全泵,BB而家就6個月,我有時泵之前會比佢舔下,但佢完全唔識食嘅

我見有唔少大B會自動離乳,當然有d'兩三歲先自動唔食,會唔會只係妳BB早咗?畢竟個個BB都唔同


別墅

積分: 545


3#
發表於 17-3-30 13:57 |只看該作者
Cajes 發表於 17-3-29 23:56
我一直都係全泵,直至BB 9個月,先可以轉早餐埋身,然後泵兩次唔再埋,最近到了十三個月,下午茶轉了飲鮮奶 ...

我仔仔 13 個月,我返工只一泵,早晚埋身,泵都係只有 80-100ml, 阿仔眼瞓埋身時會專心d,放工返去佢唔多鍾意啜,我都好怕就快收奶,我仲冇比佢飲任何奶。但健康院姑娘話佢加固好又有早晚埋身已足夠,不過我出奶慢,阿仔冇心機食,都唔知點算好!


大宅

積分: 1003


4#
發表於 17-3-30 17:14 |只看該作者
kkk23 發表於 17-3-30 11:30
我反而想請教一下點比佢甘大個再埋身?我之前係因為乳頭太平而全泵,BB而家就6個月,我有時泵之前會比佢舔 ...

我其實無特別秘訣,只係朝早襯佢眼瞓時試,咁佢食慣左就肯


大宅

積分: 1003


5#
發表於 17-3-30 17:14 |只看該作者
pochaccoboy 發表於 17-3-30 13:57
我仔仔 13 個月,我返工只一泵,早晚埋身,泵都係只有 80-100ml, 阿仔眼瞓埋身時會專心d,放工返去佢唔多 ...

但我連埋身都唔肯,同埋我全日都係泵得150,好灰


別墅

積分: 545


6#
發表於 17-3-30 19:36 |只看該作者
Cajes 發表於 17-3-30 17:14
但我連埋身都唔肯,同埋我全日都係泵得150,好灰

你全日泵幾多轉?如果想追奶其實可以加泵,不過又唔想好似返轉頭咁,已經一歲了。你有冇諗過比阿仔飲鮮奶、米奶及豆奶之類。


別墅

積分: 635


7#
發表於 17-4-30 19:56 |只看該作者
pochaccoboy 發表於 17-3-30 13:57
我仔仔 13 個月,我返工只一泵,早晚埋身,泵都係只有 80-100ml, 阿仔眼瞓埋身時會專心d,放工返去佢唔多 ...

我的情況跟你一模一樣,早上七點趁她未醒餵,晚上十二點趁她睡著餵⋯⋯好累


別墅

積分: 545


8#
發表於 17-5-1 07:56 |只看該作者
lunasin 發表於 17-4-30 19:56
我的情況跟你一模一樣,早上七點趁她未醒餵,晚上十二點趁她睡著餵⋯⋯好累
...

前排阿仔轉左 style, 突然鍾意埋身,放假成日想爬上我身,宜家我返工冇泵 早上及晩上7:00埋身,起來及瞓前飲 120ml oat milk, 自己冇咁壓力


別墅

積分: 635


9#
發表於 17-5-5 17:09 |只看該作者
pochaccoboy 發表於 17-5-1 07:56
前排阿仔轉左 style, 突然鍾意埋身,放假成日想爬上我身,宜家我返工冇泵 早上及晩上7:00埋身,起來及瞓前 ...

所以現在一天四餐奶?輔食點安排啊?我女現在輔食食得唔好


別墅

積分: 545


10#
發表於 17-5-6 07:51 |只看該作者
lunasin 發表於 17-5-5 17:09
所以現在一天四餐奶?輔食點安排啊?我女現在輔食食得唔好

6:30 埋身 20-30mins
7:30 飲 oat milk 120ml
8:30 早餐,麥皮加水果
11:00 水果
1:00 lunch 軟飯
4:00 tea, 麵、包、薯蓉或水果
放工6:30-7:00 埋身 10 mins, 通常呢餐唔專心,要玩
7:30-8:00左右 dinner
9:30 oat milk 120ml
瞓覚

因為醫生話佢太輕,建議食完正餐兩小時左右比d野食佢。其實我估自己已冇咩奶,所以埋身應該飲唔多,但阿仔食固叫食得唔錯,都食到一個大人碗滿的。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo