母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1451


1#
發表於 17-4-23 20:07 |只看該作者
BB 26日大
我每三小時手擠一次,每次只有50ml
(電泵手泵仲少)
每日已經more milk plus加魚湯
呢兩日試埋盡量埋身feed on demand
都好似唔夠bb食
仲有冇增奶方法


複式洋房

積分: 445


2#
發表於 17-4-24 13:53 |只看該作者
喪灌水,每日4-5L,埋身前飲一大杯,會幫到有奶陣,埋完都要一大杯
食白飯都ok, more milk plus對我冇用


大宅

積分: 1451


3#
發表於 17-4-24 15:06 |只看該作者
我試試先
每日大約飲兩公升水
我以為夠


禁止訪問

積分: 16558


4#
發表於 17-4-24 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4093


5#
發表於 17-4-24 16:18 |只看該作者
happy_cow 發表於 17-4-23 20:07
BB 26日大
我每三小時手擠一次,每次只有50ml
(電泵手泵仲少)

本帖最後由 曉如1312 於 17-4-24 16:18 編輯

我(emoji)(emoji)25日大,一樣每隔3個鐘泵一次,約50ml, 但我飲湯水少過你,都想增奶


複式洋房

積分: 445


6#
發表於 17-4-24 16:53 |只看該作者
happy_cow 發表於 17-4-24 15:06
我試試先
每日大約飲兩公升水
我以為夠

人奶係水造,要飲好多,不過唔好嫌去得太多次廁所就得啦


大宅

積分: 1451


7#
發表於 17-4-24 18:03 |只看該作者
我試過2小時一次,只得20-30ml

我已經唔係第一胎
上一胎免強半人奶
所以今次我決心要全人奶
由bb出世
兩邊都損曬出血結椒
痛到飛起
醫院健康院姑娘都安慰我
「其實唔一定要餵人奶嘅,奶粉都好好」
當時我好depress,好無助
每日都話唔餵
又撐到差不多滿月了
Bb依家開始唔鐘意奶粉
但自己覺得餵咗廿幾日都只得50-60ml
黎梗點夠佢食呢

呢條路一啲都唔易走


禁止訪問

積分: 796


8#
發表於 17-4-25 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1451


9#
發表於 17-4-25 14:50 |只看該作者
黑豆水點整?


禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-4-25 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1451


11#
發表於 17-4-25 14:54 |只看該作者
奶奶仲話黑豆回奶
叫我唔好飲
我試吓自己炒先


大宅

積分: 1451


12#
發表於 17-4-28 23:35 |只看該作者
多謝你哋建議呀
試咗兩日黑豆水
奶量升咗少少
Keep住3個鐘有80ml
暫時解決了一餐夠一餐唔夠嘅問題
希望可以再進步啦


禁止訪問

積分: 16558


13#
發表於 17-4-29 04:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 351


14#
發表於 17-4-29 12:34 |只看該作者
happy_cow 發表於 17-4-28 23:35
多謝你哋建議呀
試咗兩日黑豆水
奶量升咗少少

加油!我都係泵奶媽媽,我係飲黑豆+紅棗+南棗煲水的,每日飲3公升到,都係可以增加奶糧的,同時我會食多d 飯,我覺得會多些奶


複式洋房

積分: 445


15#
發表於 17-4-29 19:54 |只看該作者
happy_cow 發表於 17-4-24 18:03
我試過2小時一次,只得20-30ml

我已經唔係第一胎

我初初都係損到結蕉架,果陣響醫院佢一出世就已經識好大力啜,啜到我鬼死咁痛,傷口又痛但忍痛左2星期左右就慣左
到慣左埋身既痛,就到泵奶既痛,依家連泵奶既痛都慣未lu
捱下捱下我個女4個月啦,加油!


大宅

積分: 1451


16#
發表於 17-4-29 21:33 |只看該作者
NYC55699 發表於 17-4-29 19:54
我初初都係損到結蕉架,果陣響醫院佢一出世就已經識好大力啜,啜到我鬼死咁痛,傷口又痛但忍痛 ...

大家都要加油
呢兩日奶量穩定啲
對我好大鼓舞
我好驚越餵越少餵唔倒

作為一個媽媽
再有條件物質上可以滿足倒自己嘅兒女可能唔難
但對我黎講
母乳係上天讓我哋提供最好而又唔能夠用錢買嘅嘢
想俾自己嘅兒女
反而一啲都唔易
要好努力經營
(emoji)(emoji)一齊加油


複式洋房

積分: 445


17#
發表於 17-4-29 21:50 |只看該作者
happy_cow 發表於 17-4-29 21:33
大家都要加油
呢兩日奶量穩定啲
對我好大鼓舞

所以只好不斷增肥,換穩定充足既奶奶比bb,睇嚟要減肥都要過多至少一年先得lu

好羨慕有啲奶媽真係食極都唔肥,恨死隔離


大宅

積分: 1451


18#
發表於 17-4-29 22:02 |只看該作者
NYC55699 發表於 17-4-29 21:50
所以只好不斷增肥,換穩定充足既奶奶比bb,睇嚟要減肥都要過多至少一年先得lu

好羨慕有啲奶媽真係食極都 ...

冇錯
大肚時肥咗依家又唔能夠減
冇法
為咗BB
盡力忍耐


大宅

積分: 2154


19#
發表於 17-4-29 23:01 |只看該作者
lchris918 發表於 17-4-29 12:34
加油!我都係泵奶媽媽,我係飲黑豆+紅棗+南棗煲水的,每日飲3公升到,都係可以增加奶糧的,同時我會食多d ...

想問你bb幾大同你而家奶量係幾多?因為我都係全泵,冇埋身,呢幾日奶量冇再增加,維持係每次150-180ml,想知係咪正常?(bb12日大)


大宅

積分: 1451


20#
發表於 17-4-29 23:35 |只看該作者
cathylaw22 發表於 17-4-29 23:01
想問你bb幾大同你而家奶量係幾多?因為我都係全泵,冇埋身,呢幾日奶量冇再增加,維持係每次150-180ml,想 ...

本帖最後由 happy_cow 於 17-4-29 23:36 編輯

bb32日大
我係窮媽媽
依家都只得80ml / 3 hrs
全靠大家教我黑豆水
由50-60ml 升到今日有80ml

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo