母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1546


1#
發表於 17-4-26 14:56 |只看該作者
我剛剛坐完月,好耐都無飲過奶茶,勁想飲,但我又餵人奶,請問餵母乳可以飲奶茶咖啡嗎?


大宅

積分: 1537


2#
發表於 17-4-26 15:04 |只看該作者

回覆樓主:

我有飲奶茶呀,但係唔知有無問題喎。
有時和家人去酒樓,都有飲茶添。
我都想知得唔得啊。

我只係無飲咖啡咋…… 由大肚開始無飲…… 要幾年後才飲得呀~ 好漫長。


別墅

積分: 995


3#
發表於 17-4-26 17:27 |只看該作者
姑娘話餵人奶只係唔飲得酒
我由大肚到宜家仔仔9個月大(全人奶BB),我都有飲咖啡奶茶
不過大肚果時姑娘話最多一日一杯,咁我有限住自己
個人認為媽媽開心都好緊要=]
只要唔好過量就OK啦


禁止訪問

積分: 16558


4#
發表於 17-4-26 17:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15108


5#
發表於 17-4-26 18:53 |只看該作者

回覆樓主:

我有飲,不過唔係茶餐廳勁濃嗰啲,只係 English breakfast tea 加奶,咖啡就 decaf


複式洋房

積分: 462

開心吸收勳章


6#
發表於 17-4-26 19:00 |只看該作者
我有飲,通常餵完BB就飲,因為上母乳網睇過話一飲完果2個鐘咖啡因比較高,隔2-3個鐘就會代謝


大宅

積分: 1546


7#
發表於 17-4-27 02:12 |只看該作者
mwtemily 發表於 17-4-26 19:00
我有飲,通常餵完BB就飲,因為上母乳網睇過話一飲完果2個鐘咖啡因比較高,隔2-3個鐘就會代謝
...

咁即係飲完後2-3個鐘內唔好泵奶?


水晶宮

積分: 52654


8#
發表於 17-4-27 14:08 |只看該作者
我都差不多日日飲咁制, 有時頂唔順仲會飲兩杯TIM
不過飲完D奶又真係會多D...


複式洋房

積分: 445


9#
發表於 17-4-27 15:26 |只看該作者
Chirley 發表於 17-4-27 14:08
我都差不多日日飲咁制, 有時頂唔順仲會飲兩杯TIM
不過飲完D奶又真係會多D... ...

你飲奶茶定咖啡先


水晶宮

積分: 52654


10#
發表於 17-4-27 15:34 |只看該作者
NYC55699 發表於 17-4-27 15:26
你飲奶茶定咖啡先
奶茶


複式洋房

積分: 445


11#
發表於 17-4-27 19:12 |只看該作者
Chirley 發表於 17-4-27 15:34
奶茶

我都有用呀奶茶

點評

Chirley    發表於 17-4-27 23:33


複式洋房

積分: 462

開心吸收勳章


12#
發表於 17-4-27 19:19 |只看該作者
YYNG2009 發表於 17-4-27 02:12
咁即係飲完後2-3個鐘內唔好泵奶?

我係啊,或者你泵完先飲


別墅

積分: 992


13#
發表於 17-4-27 19:28 |只看該作者

回覆樓主:

飲奶茶會增奶,我有飲。
本身唔飲咖啡,但會照飲mocha。
不過量就ok啦^^


別墅

積分: 514


14#
發表於 17-4-28 09:20 |只看該作者
YYNG2009 發表於 17-4-26 14:56
我剛剛坐完月,好耐都無飲過奶茶,勁想飲,但我又餵人奶,請問餵母乳可以飲奶茶咖啡嗎?
...

醫院姑娘話我知餵人奶只係唔可以飲酒
我都係全人奶
餵左七個月啦
我都係有飲奶粉咖啡
不過都係餵完奶之後先飲
我一日一杯奶茶/咖啡㗎


大宅

積分: 1546


15#
發表於 17-4-28 10:44 |只看該作者
謝謝大家


子爵府

積分: 10666


16#
發表於 17-5-2 04:04 |只看該作者

回覆樓主:

我試過早上飲奶茶咖啡,晚上bb唔肯瞓,唔飲就瞓到

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo