母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3701


1#
發表於 17-5-5 22:38 |只看該作者
我b 就黎8個月大啦, 第3個月已經m come,黎左2次定,3次。。。之後1個幾月無黎 以為自己有左 之後買棒棒驗又無,到依家成3個月都未黎返m ,有冇jm試過咁? 我多數泵奶,每日一次埋身。。。


大宅

積分: 4343


2#
發表於 17-5-5 23:19 |只看該作者

回覆樓主:

可以照驗小便和血喎


男爵府

積分: 6327


3#
發表於 17-5-6 08:22 |只看該作者
如果有左, 奶量會急跌...


子爵府

積分: 10607


4#
發表於 17-5-6 22:08 |只看該作者
會,我7個月有左細女,奶量會跌同埋會啜落好痛


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo