家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   8


男爵府

積分: 7476


1#
發表於 21-8-23 11:55 |只看該作者
我老公將銀行嘅股票提取咗出嚟, 要搞咩手續先可以轉為我名。


大宅

積分: 4849


2#
發表於 21-8-23 21:22 |只看該作者
參考

https://m.facebook.com/663273310839622/posts/760493827784236/


男爵府

積分: 7476


3#
發表於 21-8-24 09:49 |只看該作者
回覆 BabyGGBaby 的帖子

謝謝回覆


侯爵府

積分: 24744


4#
發表於 21-8-24 12:49 |只看該作者
BabyGGBaby 發表於 21-8-23 21:22
參考

https://m.facebook.com/663273310839622/posts/760493827784236/

過戶處唔係得一間



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24744


5#
發表於 21-8-24 13:01 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-8-24 13:21 編輯
sylvia_chik 發表於 21-8-23 11:55
我老公將銀行嘅股票提取咗出嚟, 要搞咩手續先可以轉為我名。

轉自己名嘅經驗:
1. 查下係邊間過戶處
2. 留意過戶處的辨公時間
3. 在過戶處的辨公時間內到過戶處
4. 在股票的簽名處簽名(好似還要有見證人簽名,所以要去之前簽),可以填寫銀行帳號以便自動轉帳收息,交去櫃位
5. 可要求股票一張過或分為多張,每張 $2.5。如果存入三張,要求合併為一張,按三張計,如果存入一張,要求分拆為兩張,按兩張計。收費按存入張數與提取張數的較高者計。
6. 過戶處會給你收據
7. 指定日期後的一個月內再到過戶處提取股票(有些過戶處可選擇免費郵寄)

轉人哋名就應該好似 https://m.facebook.com/663273310839622/posts/760493827784236/ 咁。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


男爵府

積分: 7476


6#
發表於 21-8-24 14:07 |只看該作者
choyki 發表於 21-8-24 13:01
我轉自己名嘅經驗:
1. 查下係邊間過戶處
2. 留意過戶處的辨公時間

謝謝


大宅

積分: 4849


7#
發表於 21-8-24 20:37 |只看該作者
本帖最後由 BabyGGBaby 於 21-8-24 20:37 編輯

轉名嘅費用主要係要比印花稅。根據股價去計。


子爵府

積分: 12489


8#
發表於 21-9-3 15:57 |只看該作者
choyki 發表於 21-8-24 13:01
我轉自己名嘅經驗:
1. 查下係邊間過戶處
2. 留意過戶處的辨公時間
我想問之後係咪再要去印花稅署度整
之前整過一次, 但已經唔太記得個STEP


子爵府

積分: 12946


9#
發表於 21-9-3 23:27 |只看該作者
我上年轉過
先由銀行提取股票,拎去稅務大樓評稅同交稅後,再根據各股的過戶處辦理轉名


侯爵府

積分: 24744


10#
發表於 21-9-4 12:17 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-4 12:27 編輯
szeszephoebe 發表於 21-9-3 15:57
我想問之後係咪再要去印花稅署度整
之前整過一次, 但已經唔太記得個STEP

我只係試過由證券行攞出嚟轉自己名,無試過轉人哋名。
絕大多數攞咗出嚟就去過戶處搞,唔使去稅局
只有一次例外,要先去稅局(唔使畀稅,只係要蓋個印),之後再去過戶處,都唔知點解會例外。
有可能係因為未收過股息。第一次收股息時會被收過戶費。我大多數攞出嚟轉自己名嘅都收過股息,被收過過戶費,例外嘅一隻則未收過股息,未被收過過戶費。




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


子爵府

積分: 12489


11#
發表於 21-9-6 09:46 |只看該作者
bulubulu 發表於 21-9-3 23:27
我上年轉過
先由銀行提取股票,拎去稅務大樓評稅同交稅後,再根據各股的過戶處辦理轉名
...
咁想問多小小, 係咪去稅局後
要自己先整左張印花証明書先, 先再去過戶處?


子爵府

積分: 12946


12#
發表於 21-9-6 10:30 |只看該作者
szeszephoebe 發表於 21-9-6 09:46
咁想問多小小, 係咪去稅局後
要自己先整左張印花証明書先, 先再去過戶處?
...

我拎曬去稅局,攞籌,交曬比窗口,佢計完就話你知交幾多錢,你再等交錢


每份都有個印,填曬再遞交過户處,好彩我全部都係同一個過户處

再等另一日(兩個星期?)去取回,大致咁


子爵府

積分: 12946


13#
發表於 21-9-6 10:34 |只看該作者
choyki 發表於 21-9-4 12:17
我只係試過由證券行攞出嚟轉自己名,無試過轉人哋名。
絕大多數攞咗出嚟就去過戶處搞,唔使去稅局。
只有 ...

好似證券行同銀行拎出嚟係不一樣手續的(附稅)

我未在證券行買賣過

C6用證券行,不過無提取過


子爵府

積分: 12946


14#
發表於 21-9-6 10:36 |只看該作者
choyki 發表於 21-9-4 12:17
我只係試過由證券行攞出嚟轉自己名,無試過轉人哋名。
絕大多數攞咗出嚟就去過戶處搞,唔使去稅局。
只有 ...

我記得啦,轉名當買賣,所以要交稅


侯爵府

積分: 24744


15#
發表於 21-9-6 14:12 |只看該作者
bulubulu 發表於 21-9-6 10:36
我記得啦,轉名當買賣,所以要交稅

我轉自己名,唔使稅。
轉人哋名則應該要稅,未試過。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


子爵府

積分: 12946


16#
發表於 21-9-7 22:15 |只看該作者
choyki 發表於 21-9-6 14:12
我轉自己名,唔使稅。
轉人哋名則應該要稅,未試過。

?轉自己名,啲股票原先不是自己的,好奇問,轉名當買賣,唔使稅


侯爵府

積分: 24744


17#
發表於 21-9-8 12:58 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-9-8 13:08 編輯
bulubulu 發表於 21-9-7 22:15
?轉自己名,啲股票原先不是自己的,好奇問,轉名當買賣,唔使稅

...

股票擺喺銀行、證券公司,個名唔係你嘅,
如果要出席股東會,要同銀行 / 證券公司講,叫佢授權你出席,出席時張投票表格上嘅股東名唔係你,你只係 proxy,
攞咗出嚟如果唔轉自己名,係收唔到股息嘅,
啲股票根本係屬於你嘅,雖然唔係你名,轉返自己名都唔使印花稅,轉人哋(如親人)名則要印花稅。

如果用白表申請新股,寄畀你嘅股票就已經係你名,
如果要出席股東會,開會嗰日直接去就得,唔使授權,張投票表格上嘅股東名係你
咩都唔使做,派股息時自然會收到支票。

以上除咗「攞咗出嚟唔轉自己名而收唔到股息」同埋「轉人哋(如親人)名」之外,其他我都試過,有經驗。
仲有,我只試過喺證券行攞出嚟,無試過喺銀行攞出嚟,但估應該一樣啩。

「要投資,先求知」其實唔得嘅,如果我無真係試過,我點知?應該去邊度求知?試過就知!




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo