自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23998


1#
發表於 26-5-22 15:02 |只看該作者
今年改了要send訊息比人要付費嗎?


珍珠宮

積分: 44534


2#
發表於 26-5-22 15:43 |只看該作者
如果唔係你自己network裡面嘅1st connection,發message需要Premium呢個要求已經有差不多20年了吧
新用戶?


侯爵府

積分: 23998


3#
發表於 26-5-23 16:45 |只看該作者
本帖最後由 朱古力包包 於 26-5-27 00:49 編輯
mizuho 發表於 26-5-22 15:43
如果唔係你自己network裡面嘅1st connection,發message需要Premium呢個要求已經有差不多20年了吧
新用戶? ...

不是新,要係噃,5年前都可以参免費msg呀

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo