爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1261


1#
發表於 15-5-30 10:16 |只看該作者
多年雪藏牌想補鐘,有冇好嘅補鐘師傅介紹 (荃灣及附近區)THANKS!




大宅

積分: 1261


2#
發表於 15-6-2 21:13 |只看該作者

回覆:雪藏牌想補鐘,有冇好嘅補鐘師傅介紹 (荃灣及附近區)

push!




複式洋房

積分: 473


3#
發表於 15-6-2 23:28 |只看該作者

回覆:雪藏牌想補鐘,有冇好嘅補鐘師傅介紹 (荃灣及附近區)

幫手推


複式洋房

積分: 110


4#
發表於 15-6-3 08:46 |只看該作者

回覆:雪藏牌想補鐘,有冇好嘅補鐘師傅介紹 (荃灣及附近區)

我都係揾“李X”,得一个係荃灣教,師傅一般!



大宅

積分: 1037


5#
發表於 15-6-3 09:44 |只看該作者
我都諗住幫老虎補鐘, 不過發現C苦唔多願做, 收得又貴,
最後都決定自己教返


大宅

積分: 3707


6#
發表於 15-6-3 10:26 |只看該作者
將來有冇打算買咩車渣? 我果陣雪左幾年打算買架 MARCH 假日用, 所有搵左架 MARCH 的車補鐘


大宅

積分: 1037


7#
發表於 15-6-3 10:35 |只看該作者
買左啦..........買左架FIAT 500俾佢.......
因為想佢幫手車小朋友.......


大宅

積分: 1261


8#
發表於 15-6-3 22:57 |只看該作者

回覆:雪藏牌想補鐘,有冇好嘅補鐘師傅介紹 (荃灣及附近區)

我今日都搵到一個師傅了,聽日第一次補鐘,希望0k喇!




男爵府

積分: 6925


9#
發表於 15-6-25 08:52 |只看該作者
Michelle.Bb 發表於 15-6-3 22:57
我今日都搵到一個師傅了,聽日第一次補鐘,希望0k喇!
Ok 嗎? 可否pm


大宅

積分: 1261


10#
發表於 15-6-25 09:15 |只看該作者

引用:Quote:Michelle.Bb+發表於+15-6-3+22:57+我

原帖由 31450069 於 15-06-25 發表
Ok 嗎? 可否pm
還可以,師傅教車唔會兇人,脾氣幾好,我已經上咗十二堂課,不過師傅年紀就老DD......




男爵府

積分: 6925


11#
發表於 15-6-25 10:43 |只看該作者
Michelle.Bb 發表於 15-6-25 09:15
還可以,師傅教車唔會兇人,脾氣幾好,我已經上咗十二堂課,不過師傅年紀就老DD......



...
咁你夠膽自己揸出街嗎?


大宅

積分: 1261


12#
發表於 15-6-25 13:09 |只看該作者

回覆:雪藏牌想補鐘,有冇好嘅補鐘師傅介紹 (荃灣及附近區)

個師傅好謹慎,時不時幫手踩break,扭呔,其實我好想試一試完全自己控制架車。下禮拜攞新車,如果喺荃灣車房,我會嘗試由自己揸返屋企,幾分鐘車程。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo