爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11169


1#
發表於 15-6-17 20:33 |只看該作者
請問旺角火車站或者太子嗰頭邊到可以停一陣車等人呢?
Thx!




男爵府

積分: 6243


2#
發表於 15-6-18 12:07 |只看該作者
旺角火車站平台上面有上落客貨區, 有人在車上一般停多久都冇問題.


子爵府

積分: 11169


3#
發表於 15-6-18 18:38 |只看該作者

引用:旺角火車站平台上面有上落客貨區,+有人在車

原帖由 HOSOH 於 15-06-18 發表
旺角火車站平台上面有上落客貨區, 有人在車上一般停多久都冇問題.
係咪小巴、的士站附近?




男爵府

積分: 6243


4#
發表於 15-6-19 13:06 |只看該作者
係小巴站附近, 如果車多冇位, 的士站對面即政府合處閘口前都可以停吓.


別墅

積分: 829


5#
發表於 15-6-19 14:29 |只看該作者
我都真係未見過嗰度有抄牌


子爵府

積分: 11169


6#
發表於 15-6-19 18:17 |只看該作者

引用:係小巴站附近,+如果車多冇位,+的士站對面即

原帖由 HOSOH 於 15-06-19 發表
係小巴站附近, 如果車多冇位, 的士站對面即政府合處閘口前都可以停吓.

Thx a lot!!




男爵府

積分: 8272


7#
發表於 15-6-20 02:28 |只看該作者

引用:我都真係未見過嗰度有抄牌

原帖由 mykfc 於 15-06-19 發表
我都真係未見過嗰度有抄牌
我見過


禁止訪問

積分: 2261


8#
發表於 15-6-26 00:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo