爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3394


1#
發表於 15-6-20 16:16 |只看該作者
想問下各位知唔知邊到整平、靚、正?


男爵府

積分: 5225

MommyPanel勳章 瞓得好勳章


2#
發表於 15-6-20 17:51 |只看該作者

回覆:汽車冷氣壞左……

我老公部車冷氣都時有時無,應該搵邊間車房整?




大宅

積分: 2317

畀面勳章


3#
發表於 15-6-21 02:56 |只看該作者

回覆:汽車冷氣壞左……

我架車又係甘,上個月先千二蚊換左左邊風扇都係甘,啲車房呃人,以為冇雪種,去車房睇話死風扇,換左又係甘,顶唔順星期一返去問下佢乜事,最壞打算壞冷氣……


別墅

積分: 656


4#
發表於 15-6-21 10:31 |只看該作者

回覆:汽車冷氣壞左……

如果壞涷coil, 有D車人工好貴



男爵府

積分: 5831


5#
發表於 15-6-21 11:01 |只看該作者
汽車壞引擎有得插電腦就知問題所在,但係壞冷氣冇得check電腦(電動車除外), 我建議返廠整!雖然貴但係值得,原廠零件齊,好快搵到問題所在!其他車房零件有限,吓吓要試零件至知壞乜野,要真係根治到的話會洗一大筆錢!


大宅

積分: 3394


6#
發表於 15-6-21 11:54 |只看該作者

回覆:汽車冷氣壞左……

我c6部車個冷氣時得時唔得…
仲有一邊出風涼啲…另一邊一啲都唔涼…
都唔知做乜……唉……


大宅

積分: 1142


7#
發表於 15-6-21 16:42 |只看該作者

引用:汽車壞引擎有得插電腦就知問題所在,但係壞

原帖由 三十歲男人 於 15-06-21 發表
汽車壞引擎有得插電腦就知問題所在,但係壞冷氣冇得check電腦(電動車除外), 我建議返廠整!雖然貴但係值得 ...
贊成!比D車房点到慌.....


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo