母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1846


1#
發表於 17-4-24 18:32 |只看該作者
餵人奶,個胸間唔時會塞
係咪食卵磷脂就會通?
咁咪牌子嘅最有效?同應該點食?


禁止訪問

積分: 16558


2#
發表於 17-4-25 15:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1846


3#
發表於 17-4-25 16:30 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-25 15:00
我食GNC...但都會塞,如果兩日無埋身,就會開始塞塞地,阿B一啜又通返

有無啲一定work嘅嘢。。。除咗阿b啜。。。。


禁止訪問

積分: 16558


4#
發表於 17-4-25 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1846


5#
發表於 17-4-25 17:56 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-25 17:50
真係唔知,我次次熱敷俾阿B啜就一定通返

我阿b好懶。。。唔肯開大個口啜。。。。
佢幾時聽得明我叫佢開大口呀。。。。。
聽得明嘅話。。。我就可以再埋身喇。。。


禁止訪問

積分: 16558


6#
發表於 17-4-25 22:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1846


7#
發表於 17-4-26 06:21 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-25 22:01
我阿B有時個口都唔夠大,我會用尾指整開佢,唔得就逼佢再黎過

用手指尾整大佢個口?點整?


禁止訪問

積分: 16558


8#
發表於 17-4-26 16:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1846


9#
發表於 17-4-26 17:42 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-26 16:51
我夾硬用尾指返佢既上唇同下唇,有時會成功

哈,有機會試下先


禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-4-27 13:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10159


11#
發表於 17-4-28 12:42 |只看該作者
預防塞嘅方法係,每次泵完後摸下有無粒粒或硬塊,有就要用手擠清佢。
其實一泵完再用手喺乳暈邊擠,會即刻有奶柱射出,擠到無奶柱就ok,點擠都會有奶滴出來的,不用擠清滴的奶,只需擠清奶柱就可以。

按摩下乳房、推下再擠,自此後真係無再塞過。


大宅

積分: 1846


12#
發表於 17-4-28 17:20 |只看該作者
願我能 發表於 17-4-28 12:42
預防塞嘅方法係,每次泵完後摸下有無粒粒或硬塊,有就要用手擠清佢。
其實一泵完再用手喺乳暈邊擠,會即刻 ...

下次試下先

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo