母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


民房

積分: 19


1#
發表於 17-4-29 16:28 |只看該作者
我坐月時全泵奶, 返工後早晚埋身, 每日泵4次, 開頭奶都會幾漲下, 每次泵到240ML., 依家每次先泵到100ML, 我個女依家就4個月大每餐飲180ML, 但佢飲奶樽好唔專心飲得好差, 但我個奶漲都唔漲下, 其實咁樣俾佢埋身, 佢會唔會啜得好辛苦先食到DD架JA?


侯爵府

積分: 23395


2#
發表於 17-4-29 17:15 |只看該作者
埋身bb食完仲有無喊?
無姐係夠,唔好諗咁多


男爵府

積分: 7661

醒目開學勳章


3#
發表於 17-4-30 00:13 |只看該作者

回覆樓主:

返工pump奶量慢慢少,正常,又要返工又要pump奶,人都吾夠relex,可以買「多奶茶」茶包,用熱水沖便ok. 好方便,在公司keep 住飲,會有幫助

乳房吾漲吾=你冇奶~放心, keep 住比B吸啜,4個月還是口腔期,BB需要啜多D, 而早上用pump 只吸到前乳(水份),後乳(營養)一定要BB用力才可啜到


民房

積分: 19


4#
發表於 17-4-30 23:16 |只看該作者
回覆 Pigbaby 的帖子

等我試飲下


民房

積分: 19


5#
發表於 17-4-30 23:17 |只看該作者
回覆 littlelittlepra 的帖子

佢無喊, ,可能我俾太大壓力自己, 怕自己無奶


大宅

積分: 4480


6#
發表於 17-5-1 10:06 |只看該作者
WAINGWONG 發表於 17-4-29 16:28
我坐月時全泵奶, 返工後早晚埋身, 每日泵4次, 開頭奶都會幾漲下, 每次泵到240ML., 依家每次先泵到100ML, 我 ...

多埋身對維持奶量有幫助。


男爵府

積分: 7661

醒目開學勳章


7#
發表於 17-5-1 11:33 |只看該作者
WAINGWONG 發表於 17-4-30 23:16
回覆 Pigbaby 的帖子

等我試飲下

加油,
人奶媽最緊要堅持
而家都去到4個月
好快大約6個月,開始食粥仔,開始可以減奶量,只須早晚,不pump, 好方便

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo