家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12054


1#
發表於 21-8-21 01:00 |只看該作者
如題...


子爵府

積分: 10632


2#
發表於 21-8-21 01:12 |只看該作者
goodbuyer80 發表於 21-8-21 01:00
如題...

物業收租,由一間變兩間,變四間….最好兩夫婦合力才容易達成。

收息股。可以慢慢儲。

基金,年金。可以慢慢供。



侯爵府

積分: 24744


3#
發表於 21-8-21 10:22 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-21 01:12
物業收租,由一間變兩間,變四間….最好兩夫婦合力才容易達成。

收息股。可以慢慢儲。

還有生果金,不用供款,夠年齡便有,並且會隨通脹調整金額。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 22196


4#
發表於 21-8-21 14:24 |只看該作者
另類少少,DeFi yield farming


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 21-8-21 14:32 |只看該作者
goodbuyer80 發表於 21-8-21 01:00
如題...

政府長糧


侯爵府

積分: 23439

2024年龍年勳章 畀面勳章


6#
發表於 21-8-21 18:30 |只看該作者
我識人,97年高價,入咗1398,939,收息收咗2x年,回哂本


大宅

積分: 4849


7#
發表於 21-8-21 19:07 |只看該作者
YouTuber 收入


伯爵府

積分: 19606


8#
發表於 21-8-21 19:57 |只看該作者
我剛開始左一份可以全上網work from home 完全不用返公司,朋友介紹的


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 21-8-21 20:23 |只看該作者
bb560 發表於 21-8-21 18:30
我識人,97年高價,入咗1398,939,收息收咗2x年,回哂本

939 喺2005年上市
1398喺2006年上市


大宅

積分: 1160


10#
發表於 21-8-21 20:41 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-21 20:23
939 喺2005年上市
1398喺2006年上市

(emoji)(emoji)


侯爵府

積分: 23439

2024年龍年勳章 畀面勳章


11#
發表於 21-8-21 21:12 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-21 20:23
939 喺2005年上市
1398喺2006年上市

Sorry sorry你啱。
可能佢成日話佢係高價買,我以為係97年


伯爵府

積分: 19677


12#
發表於 21-8-22 00:14 |只看該作者
前輩教落,要做到3宅一生。另外有埋mpf, 諗緊做唔做年金,想提早50歲退休


子爵府

積分: 12054


13#
發表於 21-8-22 00:32 |只看該作者
回覆 Ocean419 的帖子

你好,請問係做D咩嫁?


侯爵府

積分: 24744


14#
發表於 21-8-22 13:03 |只看該作者
BabyGGBaby 發表於 21-8-21 19:07
YouTuber 收入

這是主動收入,不是被動收入。

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24744


15#
發表於 21-8-22 13:05 |只看該作者
Ocean419 發表於 21-8-21 19:57
我剛開始左一份可以全上網work from home 完全不用返公司,朋友介紹的

work 就係主動,唔係被動啦。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24744


16#
發表於 21-8-22 13:15 |只看該作者
bb560 發表於 21-8-21 18:30
我識人,97年高價,入咗1398,939,收息收咗2x年,回哂本

我隻 1398 喺證券行度,供股時係我有生以來第一次供股,唔識,諗住額外認購砌夠一手,點知分得 2 股畀我,收咗我 $50 手續費,即係每股廿幾卅蛟。交過呢次學費之後,我就識以後應該點供法好喇。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 23439

2024年龍年勳章 畀面勳章


17#
發表於 21-8-22 14:59 |只看該作者
choyki 發表於 21-8-22 13:15
我隻 1398 喺證券行度,供股時係我有生以來第一次供股,唔識,諗住額外認購砌夠一手,點知分得 2 股畀我, ...

我嗰次都有供股,我之後有賺到錢喎⋯⋯個次我因為咁,有啲碎股


別墅

積分: 571


18#
發表於 21-8-22 16:23 |只看該作者
choyki 發表於 21-8-22 13:15
我隻 1398 喺證券行度,供股時係我有生以來第一次供股,唔識,諗住額外認購砌夠一手,點知分得 2 股畀我, ...

供股試過一次,就係5号仔,當時全數照供。


別墅

積分: 571


19#
發表於 21-8-22 16:26 |只看該作者

回覆樓主:

長生津都係被動收入,亦會跟通脹上調金額。


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 21-8-22 16:43 |只看該作者
88360106 發表於 21-8-22 16:26
長生津都係被動收入,亦會跟通脹上調金額。

呢個比較難攞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo