noel2010 發表於 21-8-29 12:10 
你好彩係97後買2百萬才平印花稅,我97前買2百多萬樓,冇$100 印花稅優惠。都要比二,三萬印花稅。我哋早入 ...
換樓蝕住放?
唔係平賣平買,貴賣貴買咩?
如果 $10,000 呎價買入 500 呎,
$8,000 呎價蝕住放,再 $8,000 呎價買入 600 呎 好,定係
$12,000 呎價賺住放,再 $12,000 呎價買入 600 呎 好呢?
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。