家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24649


1#
發表於 21-8-26 18:56 |只看該作者
有時都諗過下換大D, 但如果$1200萬換$2000萬樓, 賣買樓當經紀半佣$6萬+$10萬, 印花稅$75萬, 即係掉落咸水海成$100萬, 覺得好唔抵。

可恨原來隔離個單位剛剛賣左, 如果早知買埋隔離打通佢好過。$1400萬佣加印花稅只係$60萬。


水晶宮

積分: 62894


2#
發表於 21-8-28 20:05 |只看該作者

回覆樓主:

一定會,我地買樓時d樓好多百幾萬,我都想過換,成日聽印花稅,詳情冇研究,以為只係 杜絕炒家,但原來600萬樓都3%,成18萬,我以前200萬內只係俾100蚊,差禁遠條數好得人驚。
而家買樓起跳都500萬啦,唔怪得年輕人上唔倒車了!


侯爵府

積分: 24649


3#
發表於 21-8-28 22:42 |只看該作者
she007 發表於 21-8-28 20:05
一定會,我地買樓時d樓好多百幾萬,我都想過換,成日聽印花稅,詳情冇研究,以為只係 杜絕炒家,但原來600 ...

可幸我地都享受過$100印花稅。

計下之前换樓買樓投資原來我們一家已比左$60幾萬印花稅政府, 真係好唔想換樓再比多$100萬稅…

所以政府其實自己都係地產霸權之一, 每年賣地印花稅佔總收入都好多下。


水晶宮

積分: 62894


4#
發表於 21-8-28 22:44 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-8-28 22:42
可幸我地都享受過$100印花稅。

計下之前换樓買樓投資原來我們一家已比左$60幾萬印花稅政府, 真係好唔想 ...

咪囉,禁貴叫人點上車
我而家至知政府食水禁深


侯爵府

積分: 24745


5#
發表於 21-8-29 10:51 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-8-29 10:51 編輯
qpalzm 發表於 21-8-28 22:42
可幸我地都享受過$100印花稅。

計下之前换樓買樓投資原來我們一家已比左$60幾萬印花稅政府, 真係好唔想 ...

如果唔係咁收印花稅,咪炒得仲勁,而最受益嘅就係地產代理。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


子爵府

積分: 10632


6#
發表於 21-8-29 12:10 |只看該作者
she007 發表於 21-8-28 20:05
一定會,我地買樓時d樓好多百幾萬,我都想過換,成日聽印花稅,詳情冇研究,以為只係 杜絕炒家,但原來600 ...

你好彩係97後買2百萬才平印花稅,我97前買2百多萬樓,冇$100 印花稅優惠。都要比二,三萬印花稅。我哋早入市,換樓都要蝕住放。


侯爵府

積分: 24649


7#
發表於 21-8-30 08:43 |只看該作者
choyki 發表於 21-8-29 10:51
如果唔係咁收印花稅,咪炒得仲勁,而最受益嘅就係地產代理。

從價印花稅之後基本上無晒炒家啦。

其實可考慮如果樓宇自住, 將部份的印花稅分10年退返。


侯爵府

積分: 24745


8#
發表於 21-8-30 12:34 |只看該作者
noel2010 發表於 21-8-29 12:10
你好彩係97後買2百萬才平印花稅,我97前買2百多萬樓,冇$100 印花稅優惠。都要比二,三萬印花稅。我哋早入 ...

換樓蝕住放?
唔係平賣平買,貴賣貴買咩?

如果 $10,000 呎價買入 500 呎,
$8,000 呎價蝕住放,再 $8,000 呎價買入 600 呎 好,定係
$12,000 呎價賺住放,再 $12,000 呎價買入 600 呎 好呢?




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 19064


9#
發表於 21-8-30 13:59 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-8-30 08:43
從價印花稅之後基本上無晒炒家啦。

其實可考慮如果樓宇自住, 將部份的印花稅分10年退返。

我覺得自住嗰層唔應該收咁贵.


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 21-8-31 12:31 |只看該作者
我之前想換樓但未賣出自住樓, 簽正約時要先俾15%印花稅(~200萬), 一年內賣出舊樓先可以申請退回差額. 我俾唔出果15%而換唔到樓.


侯爵府

積分: 24649


11#
發表於 21-8-31 20:18 |只看該作者
tantanmama 發表於 21-8-31 12:31
我之前想換樓但未賣出自住樓, 簽正約時要先俾15%印花稅(~200萬), 一年內賣出舊樓先可以申請退回差額. 我俾 ...

你先買後賣(當你樓價$1300萬), 除左15%從價印花稅, 重有要比3.75%印花稅、約0.5%經紀佣同50%樓價。即係要一次過攞約$900萬出黎。

我之前換樓先賣後買, 唔駛比15%從價印花稅, 舊樓資金回籠比落新樓度, 所需資金少好多。


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 21-8-31 21:01 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-8-31 20:18
你先買後賣(當你樓價$1300萬), 除左15%從價印花稅, 重有要比3.75%印花稅、約0.5%經紀佣同50%樓價。即係要 ...

俾咗15%印花稅就唔洗再俾3.75%, 如果一年內賣得出,就可以申請退番15%-3.75%嘅差額。
我想買嘅係樓花,可以收樓先上會。只要到時賣出舊樓就夠錢俾5成首期,不過,因為冇錢俾15%印花稅,不能先買後賣喇。剛賣咗現住樓,準備抽下一輪新盤。


侯爵府

積分: 24649


13#
發表於 21-8-31 21:27 |只看該作者
tantanmama 發表於 21-8-31 21:01
俾咗15%印花稅就唔洗再俾3.75%, 如果一年內賣得出,就可以申請退番15%-3.75%嘅差額。
我想買嘅係樓花,可 ...

我重以為係15+3.75

樓花咪要租住樓先?


珍珠宮

積分: 47180


14#
發表於 21-9-2 20:37 |只看該作者
choyki 發表於 21-8-29 10:51
如果唔係咁收印花稅,咪炒得仲勁,而最受益嘅就係地產代理。

係囉! 唔咁收下啲印花稅,打擊炒賣樓宇活動之餘,點夠錢全民派完一萬,再派五千消費劵。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo