自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


水晶宮

積分: 56564

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


1#
發表於 26-5-22 08:35 |只看該作者
「舞林密碼」(馬主郭富城)並非單純退役,而是於2026年5月21日突然被香港賽馬會取消登記,意味該駒已經離世。這匹7歲名駒生前評分高達93分,服役期間屢創佳績,為郭富城贏得高達1240萬港元的累積獎金。 「舞林密碼」近年備受傷患困擾。綜合香港賽馬會資料與媒體報導,牠在今年2月至5月中旬曾先後出現頭部、左肋骨及左後球節受傷,近期已缺陣達4個月。在5月15日於從化驗出左後球節受傷後,最終於21日傳出取消登記的不幸消息 就事件城城未有回應

點評

SiuBBee    發表於 26-5-22 13:35


水晶宮

積分: 56564

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


2#
發表於 26-5-22 08:36 |只看該作者

回覆樓主:

RIP 舞林密碼


公爵府

積分: 25904


3#
發表於 26-5-22 08:40 |只看該作者

回覆樓主:

來生不要做馬


水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 26-5-22 08:42 |只看該作者
本帖最後由 BKFinder 於 26-5-22 08:43 編輯

佢會否減少入馬場
咁方媛少左機會著上次好靓果d衫


象牙宮

積分: 213735

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 26-5-22 08:50 |只看該作者
可能人道毀減,唔使佢太痛苦!

點評

esmehouse    發表於 26-5-22 08:59
goldpiglet    發表於 26-5-22 08:55


水晶宮

積分: 72342

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


6#
發表於 26-5-22 08:57 |只看該作者
cy101 發表於 26-5-22 08:50
可能人道毀減,唔使佢太痛苦!
通常都會係


男爵府

積分: 9853

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 26-5-22 09:07 |只看該作者
BKFinder 發表於 26-5-22 08:42
佢會否減少入馬場
咁方媛少左機會著上次好靓果d衫

應該唔會,郭有隻新馬叫舞林盛宴
RIP舞林密碼


男爵府

積分: 7868


8#
發表於 26-5-22 09:40 |只看該作者

回覆樓主:

今生做隻好馬,來生做個好人!


大宅

積分: 1745


9#
發表於 26-5-22 09:41 |只看該作者
本帖最後由 kangarmon 於 26-5-22 09:41 編輯

舞林密碼,RIP


珍珠宮

積分: 30898

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


10#
發表於 26-5-22 09:43 |只看該作者
係真, RIP.


大宅

積分: 1191


11#
發表於 26-5-22 09:46 |只看該作者

回覆樓主:

唔可以退役後安享晚年,RIP


翡翠宮

積分: 85880

2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 26-5-22 09:49 |只看該作者
Rip
自由太多會令世人失去平衡


水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 26-5-22 09:58 |只看該作者
熊之家 發表於 26-5-22 09:07
應該唔會,郭有隻新馬叫舞林盛宴
RIP舞林密碼
有2隻馬咁勁!


瑪瑙宮

積分: 139710


14#
發表於 26-5-22 10:00 |只看該作者
RIP


水晶宮

積分: 74405

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


15#
發表於 26-5-22 11:58 |只看該作者
邱悠月 發表於 26-5-22 08:40
來生不要做馬

同意


珍珠宮

積分: 48466


16#
發表於 26-5-22 12:11 |只看該作者
RIP


大宅

積分: 2512


17#
發表於 26-5-22 12:29 |只看該作者
香港人養馬,一有唔妥好多時都係人道毁滅
好少好似我個uncle咁,隻馬退役佢係送佢去紐西蘭安享晚年,一路養住佢。

點評

goldpiglet    發表於 26-5-23 14:10


水晶宮

積分: 64048

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 26-5-22 12:43 |只看該作者
kytam 發表於 26-5-22 12:29
香港人養馬,一有唔妥好多時都係人道毁滅
好少好似我個uncle咁,隻馬退役佢係送佢去紐西蘭安享晚年 ...
可能你uncle隻好彩冇大受傷


男爵府

積分: 7913


19#
發表於 26-5-23 13:57 |只看該作者
馬七歲好後生喎,一般賽馬的馬都可以活到20至25歲,一定太辛苦了!講真獎金1240萬又唔係多,又唔係特別有愛心,何必要養馬呢?我又唔覺得做馬主有特別威


公爵府

積分: 25236


20#
發表於 26-5-23 14:05 |只看該作者
本帖最後由 meowmeow34 於 26-5-23 14:06 編輯
jlin123 發表於 26-5-23 13:57
馬七歲好後生喎,一般賽馬的馬都可以活到20至25歲,一定太辛苦了!講真獎金1240萬又唔係多,又唔係特別有愛 ...

賽馬本身就係唔人道,係咁chur隻馬要佢跑贏,chur到隻馬頂唔順死埋

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo