母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 344


1#
發表於 17-4-21 17:27 |只看該作者
BB18月個月啦。而家返工都仲有-泵,得100-120ml,諗住想停泵,只早晚埋身!因返工都忙又攰,又要成日記住,睇時間泵奶,但個心又有D唔捨得停
ps.仲未黎M.如果只早晚埋身,係咪好快黎M咖??

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo