影視娛樂

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4387


1#
發表於 17-7-27 07:40 |只看該作者
本帖最後由 Happymami8 於 18-2-3 08:37 編輯

好鍾意ocn台果d查案劇,睇咗1集,女主我唔多buy,其他人正常,請問追得過嗎?


大宅

積分: 4387


2#
發表於 17-7-30 11:23 |只看該作者

回覆樓主

睇到ep7, 覺得幾好睇,只係女檢察官唔得,女主剛出場也帶不上戲,男1男2也很好,套劇原來講複製人


大宅

積分: 2922


3#
發表於 17-7-30 16:53 |只看該作者

回覆樓主:

好睇!值得追看
梁世宗的演技好勁,把兩個複制人的性格做得好分明好立體


大宅

積分: 4387


4#
發表於 17-7-30 19:42 |只看該作者
vliu 發表於 17-7-30 16:53
好睇!值得追看
梁世宗的演技好勁,把兩個複制人的性格做得好分明好立體
...

我睇完金師傅覺得個男仔都唔錯,今次duel做男2認真pass,反而女人冇都好戲


大宅

積分: 4387


5#
發表於 17-8-7 20:42 |只看該作者

回覆樓主

終於斷斷續續睇哂,好睇,最唔鍾意睇女檢察官,機乎全飛,結局一般,唔捨得細佬死


大宅

積分: 4387


6#
發表於 17-8-7 20:44 |只看該作者

回覆樓主

男主好好戲! 新人男主一人做三角,犀利,我鍾意奸果個角色,正,睇好佢


大宅

積分: 2922


7#
發表於 17-8-7 21:14 |只看該作者
Happymami8 發表於 17-8-7 20:44
男主好好戲! 新人男主一人做三角,犀利,我鍾意奸果個角色,正,睇好佢

...

本身幾靚仔,影技又好,我覺得佢應該會紅


大宅

積分: 4387


8#
發表於 17-8-7 23:22 |只看該作者
vliu 發表於 17-8-7 21:14
本身幾靚仔,影技又好,我覺得佢應該會紅

同意


大宅

積分: 4387


9#
發表於 17-10-6 19:26 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Happymami8 於 17-10-6 19:27 編輯

追開愛情的溫度嘅快睇喇,好睇㗎,我最鍾意奸嘅細孖


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo