求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8241


1#
發表於 22-9-26 15:02 |只看該作者
大埔工業邨請聖誕禮品貼label,有冷氣,包裝女工日薪$440,另請執貨女工$460日和倉務男工$490日,返早上9點-下午5:30,有45分鐘食午飯(如帶飯倉有微波爐叮或叫外賣,半月糧7同22號出(現金、現金票或銀行過戶),另返夠22日有勤工$300,廠車每朝在太和火車站下
面(8:12分開)同元朗廣場7:45分開出,收工亦有,一星期可自選返邊日(返前1日中午前報比我就可以),要最少打1針(疫苗),首日可收工即pay現金,如有意請留電話或pm,thanks!

另大窩口健荃街食品倉請女工執貨日薪$480日和倉務男工$530日,返早上9點-下午5:45,有1小時食午飯,半月糧7同22號出(現金、現金票或銀行過戶),另返夠22日有勤工$300,一星期可自選返邊日(返前1日中午前報比我就可以),要最少打1針(疫苗),首日可收工即pay現金,如有意請留電話或pm,thanks!


男爵府

積分: 6880


2#
發表於 22-9-26 16:40 |只看該作者
本帖最後由 ha@ha 於 22-9-26 16:41 編輯

請問大埔包裝女工可以返9:00-1:00嗎?謝謝!


男爵府

積分: 6550


3#
發表於 22-9-28 19:07 |只看該作者
tungtung226 發表於 22-9-26 15:02
大埔工業邨請聖誕禮品貼label,有冷氣,包裝女工日薪$440,另請執貨女工$460日和倉務男工$490日,返早上9點 ...

請問返星期六/日可以嗎?


男爵府

積分: 8241


4#
發表於 22-9-28 22:20 |只看該作者
回覆 iamlovingit 的帖子

可以


洋房

積分: 63


5#
發表於 22-9-28 22:33 |只看該作者
tungtung226 發表於 22-9-26 15:02
大埔工業邨請聖誕禮品貼label,有冷氣,包裝女工日薪$440,另請執貨女工$460日和倉務男工$490日,返早上9點 ...

有意荃灣


男爵府

積分: 8241


6#
發表於 22-9-28 22:53 |只看該作者
回覆 Didi8989 的帖子

pm我留電話,thanks


大宅

積分: 1776


7#
發表於 22-9-29 16:08 |只看該作者
本帖最後由 ar_ying61 於 22-9-29 16:09 編輯

大埔還有嗎?可以返上午嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo