立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 191504
翡翠宮
積分: 84288
fatchu@home 發表於 26-5-22 14:39 想問沐浴油會唔會起泡架? 我有幾支sample未用過,有時都想試下.....但如果冇泡又好似怪怪咁!:joyous ...
公爵府
積分: 26304
象牙宮
積分: 235924
珍珠宮
積分: 30504
侯爵府
積分: 23587
Wishsss 發表於 26-5-22 15:39 咩牌子, 會唔會好似沖唔乾淨咁?
積分: 48466
積分: 25889
onlam2005 發表於 26-5-22 16:30 秋冬一定要用沐浴油, 否則會身痕. 春夏用唔到了, 要用肥皂. 爽爽.
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy