母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 791


1#
發表於 17-3-14 20:33 |只看該作者
剛剛泵完4安奶,細女飲唔哂,諗住隔一陣再坐熱返俾佢飲,大女攞入廚揾人幫手坐返熱,見好耐都無攞返出黎,叫左老公入去睇點知個奶樽已經沖乾淨左,問返原來我個妹以為唔飲同我洗乾淨左,嬲到我啲眼淚谷出黎,佢以為係奶粉就倒左,個度仲有成安半黎,我已經唔係富媽媽,點解問都唔問就倒左去,就算個女唔再飲都留返俾我做冰奶整其他野吖,我嬲到飯都唔食爆喊,仲好忟憎


子爵府

積分: 11135


2#
發表於 17-3-14 20:58 |只看該作者
我都係窮媽,如果發生呢d 事,就安慰自己:d 奶無左就再泵過!雖然係窮媽,但少唔係無嘛!你屋企人都唔係特登,唔好咁唔開心啦!唔開心又會影響自己奶量架啦!


別墅

積分: 777


3#
發表於 17-3-14 23:04 |只看該作者
wingjoyce 發表於 17-3-14 20:33
剛剛泵完4安奶,細女飲唔哂,諗住隔一陣再坐熱返俾佢飲,大女攞入廚揾人幫手坐返熱,見好耐都無攞返出黎, ...

你老公知唔知你個奶量比覺緊拙?
奶都倒左都拿唔返,你心情差好難造奶給bb (emoji)
鬧完就算,唔好記心,
下次提他洗咩都好問過你先咁就唔會再發生倒錯奶事件


別墅

積分: 791


4#
發表於 17-3-15 01:19 |只看該作者
我明白無左係事實,需要時間平伏!
Ok純粹發洩打完出黎心情已經慢慢好


大宅

積分: 1847


5#
發表於 17-3-15 01:57 |只看該作者
吾好嬲啦!食飯先多d奶,吾好嬲到吾食野啦!
呢刻吾多奶吾代表之後吾多麻,什麼「窮媽」,Bb 夠食咪得 lor, 心情都會影響架!嬲完發洩完 la, 記得食野呀


大宅

積分: 4766


6#
發表於 17-3-15 03:16 |只看該作者
wingjoyce 發表於 17-3-14 20:33
剛剛泵完4安奶,細女飲唔哂,諗住隔一陣再坐熱返俾佢飲,大女攞入廚揾人幫手坐返熱,見好耐都無攞返出黎, ...

唔好嬲,去廚房飲杯水,good一聲吞左去,唔好俾心情影響你奶量


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 17-3-15 04:59 |只看該作者
明白你當時會好嬲, 但同時我地都要學習唔好將小事無限放大. 你個妹都係無心之失, 佢想幫你減輕你地家務都算好啦. 向好方面諗可能好d. 我而家教仔都係咁提醒自己, 儘量發少d 火....


複式洋房

積分: 157


8#
發表於 17-4-11 22:00 |只看該作者
wingjoyce 發表於 17-3-14 20:33
剛剛泵完4安奶,細女飲唔哂,諗住隔一陣再坐熱返俾佢飲,大女攞入廚揾人幫手坐返熱,見好耐都無攞返出黎, ...

我都係窮媽媽… 不過浪費既都係阿B…
次次我整熱左啲奶俾佢,佢都瞓左,叫極唔醒…
但啲奶係之前泵出黎雪住先,聽人講拎出黎加熱左,係唔可以再雪返留下次…
c6話倒左佢,唔好俾阿B飲… 最終唯有無奈地倒左佢… 個刻真係想喊… (〒︿〒)


複式洋房

積分: 233


9#
發表於 17-4-18 14:32 |只看該作者
理解你既心情,但係下次千其唔好咁激動及發脾氣,影響自己同身邊的人就得不償失喇!雖然自己奶唔夠,但係仲有奶粉可以補上,話係人奶營養過奶粉,但係都有好多BB飲奶粉長大,一樣健康聰明。唔好比自己太大壓力,令自己辛苦!


大宅

積分: 4376


10#
發表於 17-4-18 19:49 |只看該作者
我都試過。。。。
好明白理解。。。。
有咩上黎bk呻下,呻下真係會舒服啲架


大宅

積分: 1764


11#
發表於 17-4-18 21:51 |只看該作者
唔好嬲啦,我試過好多次比工人同數字浪費我既奶,試過幾次明明bb唔餓都坐熱奶,次次成5安奶,攪到阿仔無飲到,過曬鐘,就咁丟返落雪櫃聽日沖涼用,我好傷心但都無計

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo