母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1451


1#
發表於 17-4-8 00:43 |只看該作者
BB 12日大,住院期間一直埋身餵,2-1/2 至3個鐘一次,每邊大約餵30分鐘
可能我上奶慢,BB又食得急,兩邊乳頭已經損
返屋企呢個星期仲亂,結果兩邊出曬血
呢三日我試泵奶等傷口抖抖(巳結焦),泵六次每次只有約60-70ml
其餘唯有補奶粉,因為實在太痛
右邊可能太損,只得部份位置有奶出
我好驚之後餵唔倒落去呀
有冇有經驗媽媽教吓我


複式洋房

積分: 408


2#
發表於 17-4-8 18:46 |只看該作者
happy_cow 發表於 17-4-8 00:43
BB 12日大,住院期間一直埋身餵,2-1/2 至3個鐘一次,每邊大約餵30分鐘
可能我上奶慢,BB又食得急,兩邊乳 ...

損左是.不是姿勢唔啱?


大宅

積分: 1451


3#
發表於 17-4-8 19:51 |只看該作者
sopuisim123 發表於 17-4-8 18:46
損左是.不是姿勢唔啱?

依家才發現應該係bb口張得未能大而我心急餵佢
我想快啲解決損嘅問題


複式洋房

積分: 408


4#
發表於 17-4-8 19:55 |只看該作者
happy_cow 發表於 17-4-8 19:51
依家才發現應該係bb口張得未能大而我心急餵佢
我想快啲解決損嘅問題

餵奶前后用返D人奶擦乳頭


大宅

積分: 1451


5#
發表於 17-4-8 21:58 |只看該作者
sopuisim123 發表於 17-4-8 19:55
餵奶前后用返D人奶擦乳頭

Thank you


大宅

積分: 1939


6#
發表於 17-4-19 01:25 |只看該作者
happy_cow 發表於 17-4-8 19:51
依家才發現應該係bb口張得未能大而我心急餵佢
我想快啲解決損嘅問題

可買羊脂膏搽


複式洋房

積分: 437


7#
發表於 17-4-19 03:51 |只看該作者
Mxxela 隻羊脂膏幾好用,又唔怕BB食落肚,我每次一埋身餵完就搽


禁止訪問

積分: 16558


8#
發表於 17-4-19 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1451


9#
發表於 17-4-19 11:59 |只看該作者
多謝各位回覆
響醫院時我試咗一隻椰子油嘅nipple cream
但可能我清潔得唔好
Bb呵得好犀利
停咗bb就冇事

依家唯有兩至三小時手擠一次,(因為用bump都損)每日只可以埋身一兩次,否則又損,但每次奶量只有40-60左右;已經開始唔夠佢食


複式洋房

積分: 159


10#
發表於 17-4-19 15:33 |只看該作者
試下用nipple shield ?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo