母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2928


1#
發表於 17-4-10 22:03 |只看該作者
就快要返工,但bb好抗拒用樽,寧願餓都唔肯食,已經試過唔同奶樽、餓左2-3餐、等佢訓果時餵都係唔得,都唔知點算好


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-4-11 09:51 |只看該作者
咁不如試下好似醫院咁, 用杯慢慢倒俾BB飲, 放係佢咀既利下面等BB 『LAM』


大宅

積分: 2928


3#
發表於 17-4-11 12:17 |只看該作者
謝謝你!我會試下同再努力


大宅

積分: 4376


4#
發表於 17-4-18 19:52 |只看該作者
我個b嗰時都係咁,完全不食樽
可以我返工9小時,只食3安仔,係咁瞓瞓瞓。。
我之後直頭lunch time 返去埋身



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo