母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1148


1#
發表於 17-4-16 10:28 |只看該作者
上胎用開dr brown 窄樽加chu chu十字咀,人奶B,但dr brown 好似唔再出窄樽,想問有冇姊妹用緊闊樽同埋好唔好用?chu chu 十字咀去唔到闊樽,但又擔心BB如果啜開其他奶嘴頭會唔再鍾意埋身

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo