母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 739


1#
發表於 17-2-21 10:31 |只看該作者
喂人奶差不多6日 半人奶半奶粉 呢兩日泵出黎得30ml 之前都泵到50ml 有飲上奶湯 個胸冇谷痛感覺 請問點先可以再多啲人奶


別墅

積分: 831


2#
發表於 17-2-21 10:49 |只看該作者
泵出來唔夠實際多,你要相信都自己係夠奶餵bb

埋身餵,密密餵
飲多d湯水,炒米茶
自然會餵得到
總之你堅持餐餐餵人奶
每2至3小時餵一次(我自己試話頭個2星期,個女係每1小時飲1次,我都係咁keep住餵,無補粉)
Keep住咁餵連續2-3日到
身體適應到知道你要咁多奶就會上奶
相反你又奶粉又人奶
身體唔知你要咁多奶就會做小d奶

人奶媽係辛苦
要加油呀


別墅

積分: 831


3#
發表於 17-2-21 10:50 |只看該作者
無谷痛唔等於無奶


水晶宮

積分: 52654


4#
發表於 17-2-21 14:09 |只看該作者
唔好灰心, 我都試過由窮媽到富媽, 而家係個普通媽媽...
平時多飲水、湯果D, 同埋食多D都可以,
飲炒米水仲正


大宅

積分: 1917

我的育兒心得勳章


5#
發表於 17-2-21 15:46 |只看該作者
飲多d水 勤按摩 飲食均衡


大宅

積分: 1115


6#
發表於 17-2-28 18:42 |只看該作者
我都好想多啲奶,我三小時餵一次都只係剛剛夠,而家bb三個月,若是大多小小會唔會唔夠呀?常聽說啜多啲就有,咁都要有得比佢啜先得㗎,冇奶佢都唔想啜,喊


別墅

積分: 584


7#
發表於 17-2-28 19:28 |只看該作者
wb128720 發表於 17-2-28 18:42
我都好想多啲奶,我三小時餵一次都只係剛剛夠,而家bb三個月,若是大多小小會唔會唔夠呀?常聽說 ...

我都係窮媽,係囉,俾bb啜多d, 但無奶或出得慢,bb會唔耐煩架喎


大宅

積分: 2473


8#
發表於 17-3-1 00:42 |只看該作者

回覆樓主:

我都少。。bb可能慣左用奶樽。。要佢埋身係好抗拒。。係咁爭扎。。就算啜緊。。我都唔知佢飲到幾多。。我都好想做人奶媽。。但佢咁樣我好咀喪


別墅

積分: 594


9#
發表於 17-3-4 14:49 |只看該作者
pigpig1223 發表於 17-3-1 00:42
我都少。。bb可能慣左用奶樽。。要佢埋身係好抗拒。。係咁爭扎。。就算啜緊。。我都唔知佢飲到幾多。。我都 ...

我都一樣,泵出嚟又少,又埋唔身...點算


複式洋房

積分: 408


10#
發表於 17-3-7 16:32 |只看該作者
我都係 .. 我有泵之後都無咩俾bb 啜, 見到bb 喊又心軟俾佢飲奶粉 ..


用戶要求終止服務

積分: 3013


11#
發表於 17-3-31 13:35 |只看該作者
hillarylee_ 發表於 17-3-7 16:32
我都係 .. 我有泵之後都無咩俾bb 啜, 見到bb 喊又心軟俾佢飲奶粉 ..

咁你而家係咪一半人奶一半奶粉?


大宅

積分: 1115


12#
發表於 17-4-4 22:33 |只看該作者
回覆 wb128720 的帖子

完全認同妳講法,乜鬼嘢越啜越有啫!冇得比佢啜,佢都擰來擰去啦


複式洋房

積分: 408


13#
發表於 17-4-9 20:04 |只看該作者
回覆 tcms16 的帖子

29號開始無俾人奶, 但依家又想俾佢飲 .. 講真真係會好辛苦 ..


別墅

積分: 987


14#
發表於 17-4-10 10:35 |只看該作者

回覆樓主:

最好就埋完身再泵,半夜都要起身泵,一日有六次左右,奶量就上得快,而且最好飲多啲水,魚湯,豆浆,多奶茶,食 fenugreek seed, more milk plus, 卵磷脂,都有幫助多啲奶。


伯爵府

積分: 17545


15#
發表於 17-4-12 16:40 |只看該作者
wb128720 發表於 17-2-28 18:42
我都好想多啲奶,我三小時餵一次都只係剛剛夠,而家bb三個月,若是大多小小會唔會唔夠呀?常聽說 ...

邏輯搞錯左,身體係因為bb啜先會做奶,並唔係做定係度等bb啜。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo