母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 512


1#
發表於 17-3-24 15:49 |只看該作者
bb個半月人仔,半人奶半奶粉,我有泵都有埋身
但我埋身成日唔知佢食左幾多,食完扭我又唔知佢仲餓定太飽,我計時20分鐘or一邊林左就唔比佢
但唔比佢食佢又扭計大喊!
佢次次食到自己離開乳房+露出開心笑顏,我覺得佢飽,但醒一醒又喊
剛才埋身仲食食下大嘔,佢一路喺度啜,又冇露出飽樣,但突然嘔到瀑布咁,我同佢都全身濕晒⋯⋯ 見到佢嘔到咁好心痛,埋身真係好難捉摸,唉!好氣餒


複式洋房

積分: 157


2#
發表於 17-4-11 19:56 |只看該作者
樂樂mamaa 發表於 17-3-24 15:49
bb個半月人仔,半人奶半奶粉,我有泵都有埋身
但我埋身成日唔知佢食左幾多,食完扭我又唔知佢仲餓定太飽, ...

我情況都一樣呀…
啲人話有肚風,所以先會嘔成咁,但我餵前餵後都有掃風…
特別係餵人奶後,佢嘔返晒出黎… 勁唔開心…
(對於窮媽媽黎講,滴滴皆辛苦 T___T)


大宅

積分: 2370


3#
發表於 17-4-12 13:16 |只看該作者
佢地其實唔係唔知飽, 啜咁耐佢地只係想'啜啜', 我覺得如果你見B都好努力吸啜, 去到後期都唔肯放, 佢地只係要奶咀, 唔係要奶...


禁止訪問

積分: 16558


4#
發表於 17-4-12 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo