母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3552


1#
發表於 17-3-26 00:49 |只看該作者
上一胎冇買奶泵 買人借
今胎想買個電泵

用piegon窄樽可以嗎? 同埋邊隻好啲呢?


大宅

積分: 3417


2#
發表於 17-3-26 04:26 |只看該作者
我都想知邊款好啲,最主要想用handfree...邊款好啲,而佢地嘅handfree又可唔可以用medela freestyle 泵?


複式洋房

積分: 255


3#
發表於 17-3-26 07:44 |只看該作者
我用緊F1, 可以直接用喺chu chu度,我諗pigeon窄樽都無問題


大宅

積分: 3552


4#
發表於 17-3-26 09:12 |只看該作者
比比的媽媽 發表於 17-3-26 07:44
我用緊F1, 可以直接用喺chu chu度,我諗pigeon窄樽都無問題

你喺邊度買丫?我諗緊g market定香港網上買好


大宅

積分: 2835


5#
發表於 17-3-26 09:17 |只看該作者
pigpotato 發表於 17-3-26 09:12
你喺邊度買丫?我諗緊g market定香港網上買好

我剛剛買左,不過未配handfree ar


大宅

積分: 1687


6#
發表於 17-3-26 11:20 |只看該作者
我用緊F1,可以用chu chu同pigeon樽


複式洋房

積分: 255


7#
發表於 17-3-26 12:55 |只看該作者
pigpotato 發表於 17-3-26 09:12
你喺邊度買丫?我諗緊g market定香港網上買好

我上網買香港行貨,貪佢係三腳插頭同有一年保養嘛!但我未用過其他牌子,無得比較,只知佢細部,唔嘈,overall comment ok就買咗:mother:


已刪除用户

積分: 3216

MommyPanel勳章


8#
發表於 17-3-26 19:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


9#
發表於 17-3-26 23:44 |只看該作者
MS10 發表於 17-3-26 19:32
我係G-market訂,平好多,好好用,但handfree唔Ok,原本果個吸頭仲好用

24mm 28mm有咩分別丫?
myimage.jpg


複式洋房

積分: 255


10#
發表於 17-3-27 02:14 |只看該作者
pigpotato 發表於 17-3-26 23:44
24mm 28mm有咩分別丫?

俾你參考
https://www.facebook.com/hkpapamama/photos/a.307352656277065.1073741830.274758952869769/408023616209968/?type=3&theater
myimage.jpg


已刪除用户

積分: 3216

MommyPanel勳章


11#
發表於 17-3-27 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8623


12#
發表於 17-3-27 14:43 |只看該作者
MS10 發表於 17-3-27 12:15
乳頭size,買28mm就o岩架啦,但勸你揀gift唔好揀handfree,要返普通果個吸頭,因為跟機係一個only,你揀左 ...
請問普通吸頭係咪冇分SIZE呀?
我又係諗住係GMARKET買, 但又唔見普通吸頭有SIZE分...


已刪除用户

積分: 3216

MommyPanel勳章


13#
發表於 17-3-27 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


14#
發表於 17-3-27 17:41 |只看該作者
MS10 發表於 17-3-27 14:44
普通係30mm,o岩用架啦,最怕太細,唔怕大

係咪揀cimilre premium set? 包乜架?


已刪除用户

積分: 3216

MommyPanel勳章


15#
發表於 17-3-27 17:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


16#
發表於 17-3-27 18:28 |只看該作者
MS10 發表於 17-3-27 17:58
係呀,包一個30mm吸頭,管,同奶樽

部機本身都係有一個30mm吸頭+加埋gift30mm嗰個 剛好一對?


已刪除用户

積分: 3216

MommyPanel勳章


17#
發表於 17-3-27 19:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


18#
發表於 17-3-27 20:17 |只看該作者
MS10 發表於 17-3-27 19:05
無錯!

Thank You! 我諗住g market買
然後用SF送貨


禁止訪問

積分: 1523


19#
發表於 17-3-28 12:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3552


20#
發表於 17-3-28 15:42 |只看該作者
我想買F1...配piegon窄樽 唔知得唔得呢?

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo