母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1519


1#
發表於 17-3-26 13:14 |只看該作者
thx


男爵府

積分: 6970


2#
發表於 17-3-26 13:48 |只看該作者

回覆樓主:

會排,不過如果冇黎m既話你唔知幾時排者


大宅

積分: 1387


3#
發表於 17-3-31 00:04 |只看該作者
你好勇敢啊,我bb都剛剛滿5個月,點解咁快想生第二個嘅。


複式洋房

積分: 338


4#
發表於 17-4-7 19:06 |只看該作者
我個女都係5個月,想生下一胎,但自己有卵巢多囊,上一胎都辛苦左好耐先有,喂人奶又未黎m咁我點知自己幾時排卵?


大宅

積分: 2203


5#
發表於 17-4-8 22:01 |只看該作者
我餵到十一個月就有左!


複式洋房

積分: 484


6#
發表於 17-4-12 09:54 |只看該作者
love-momo 發表於 17-3-26 13:48
會排,不過如果冇黎m既話你唔知幾時排者

即是未黎M都有可能排卵同懷孕?


男爵府

積分: 6970


7#
發表於 17-4-12 14:36 |只看該作者
hktvmall 發表於 17-4-12 09:54
即是未黎M都有可能排卵同懷孕?

係,因為冇m唔代表冇排卵,大把人未黎m就中左,我識人未夠三個月未黎m以為冇事,點知已經中左
都係果句,唔想咁快既就要做好措施

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo