立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3519
積分: 1162
積分: 4383
男爵府
積分: 8666
積分: 1309
jenny729 發表於 17-4-9 07:27 我有,大2歲,細4個月,反正唔好side,飲左好過用來沖涼啦,飲完都仲有多用埋嚟做母乳皂/cream添 ...
別墅
積分: 657
伯爵府
積分: 17545
jenny729 發表於 17-4-11 00:50 我冇,安全起見
babychanhaha 發表於 17-4-12 16:03 有左第二個後d人奶會變味的,由甜變咸,不過大b都飲得落,但好怪囉!
大豬既老婆 發表於 17-4-12 16:36 有咩咁唔安全?
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy