母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1846


1#
發表於 17-4-10 14:24 |只看該作者
出街暖奶好麻。。。。
有無介紹?


大宅

積分: 1208


2#
發表於 17-4-11 01:59 |只看該作者
MED-: 發表於 17-4-10 14:24
出街暖奶好麻。。。。
有無介紹?

出街我通常會用保溫壺帶定支熱水做後備 係餐廳叫佢比大碗滾水同佢講要黎座暖支奶 其實有d商場既育嬰室有座奶器提供架 例如bbgaga個網都有好多資料 雖然唔係最update 不過如果你想知清楚可以上網睇下該商場既資料/直接打去商場問

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo