母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4677


1#
發表於 17-4-10 21:20 |只看該作者
想求解決方法 BB 5日人仔 岩岩先學識埋身啜奶 ,但只肯食右面 ,埋身左面就會喊 又推開我 ,相反食右面就好合作!我乳頭兩邊大細又一樣 健康院叫我試多啲唔可以俾B 食死一面 ,但我試過好多次都冇解決方法


大宅

積分: 1208


2#
發表於 17-4-11 01:52 |只看該作者
MayMay_xo 發表於 17-4-10 21:20
想求解決方法 BB 5日人仔 岩岩先學識埋身啜奶 ,但只肯食右面 ,埋身左面就會喊 又推開我 ,相反食右面就好 ...

會唔會係食左邊既姿勢令佢唔舒服?可以留意一下


大宅

積分: 4677


3#
發表於 17-4-11 01:53 |只看該作者
chingyan0524 發表於 17-4-11 01:52
會唔會係食左邊既姿勢令佢唔舒服?可以留意一下

都有試過 就返啲手勢,但照樣喊 ,推開唔食


大宅

積分: 1752


4#
發表於 17-4-11 09:01 |只看該作者
Pump 出來肯唔肯食嗰邊? If 嚴重厭惡嗰邊可能要去睇醫生


大宅

積分: 2129


5#
發表於 17-4-11 09:02 |只看該作者

回覆樓主:

我試過,初初只肯食左邊,食右邊係咁喊同推開,後尾經常練習俾佢食右邊,結果而家最鍾意食右邊,左邊就喊住食


大宅

積分: 4677


6#
發表於 17-4-11 20:18 |只看該作者
iammrscow 發表於 17-4-11 09:01
Pump 出來肯唔肯食嗰邊? If 嚴重厭惡嗰邊可能要去睇醫生

pump 就肯食 但埋身就會喊


大宅

積分: 4677


7#
發表於 17-4-11 20:19 |只看該作者
Vickyip1007 發表於 17-4-11 09:02
我試過,初初只肯食左邊,食右邊係咁喊同推開,後尾經常練習俾佢食右邊,結果而家最鍾意食右邊,左邊就喊住 ...

但一路食一路喊 點樣練?


大宅

積分: 1752


8#
發表於 17-4-11 21:20 |只看該作者
MayMay_xo 發表於 17-4-11 20:18
pump 就肯食 但埋身就會喊

肯食泵都好d
咁要睇下係咪嗰邊出奶快或者慢 bb 都唔like
If 快就捱係度 if 慢就按摩下先餵
其實一邊泵一邊埋都得


大宅

積分: 4677


9#
發表於 17-4-11 22:05 |只看該作者
iammrscow 發表於 17-4-11 21:20
肯食泵都好d
咁要睇下係咪嗰邊出奶快或者慢 bb 都唔like
If 快就捱係度 if 慢就按摩下先餵

留意下先


大宅

積分: 2129


10#
發表於 17-4-13 07:27 |只看該作者
MayMay_xo 發表於 17-4-11 20:19
但一路食一路喊 點樣練?

慢慢會越喊越少,喊完會照食

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo