立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4677
積分: 1208
MayMay_xo 發表於 17-4-10 21:20 想求解決方法 BB 5日人仔 岩岩先學識埋身啜奶 ,但只肯食右面 ,埋身左面就會喊 又推開我 ,相反食右面就好 ...
chingyan0524 發表於 17-4-11 01:52 會唔會係食左邊既姿勢令佢唔舒服?可以留意一下
積分: 1752
積分: 2129
iammrscow 發表於 17-4-11 09:01 Pump 出來肯唔肯食嗰邊? If 嚴重厭惡嗰邊可能要去睇醫生
Vickyip1007 發表於 17-4-11 09:02 我試過,初初只肯食左邊,食右邊係咁喊同推開,後尾經常練習俾佢食右邊,結果而家最鍾意食右邊,左邊就喊住 ...
MayMay_xo 發表於 17-4-11 20:18 pump 就肯食 但埋身就會喊
iammrscow 發表於 17-4-11 21:20 肯食泵都好d 咁要睇下係咪嗰邊出奶快或者慢 bb 都唔like If 快就捱係度 if 慢就按摩下先餵
MayMay_xo 發表於 17-4-11 20:19 但一路食一路喊 點樣練?
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy