母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 75


1#
發表於 17-4-11 12:55 |只看該作者
我係全人奶媽媽, 但因為要做手術入院, 有3日餵唔到BB, 有咩牌子好又有細SIZE既, 因為我都係頂住3日

唔該曬~~~


伯爵府

積分: 15108


2#
發表於 17-4-11 19:17 |只看該作者
yoyo0513 發表於 17-4-11 12:55
我係全人奶媽媽, 但因為要做手術入院, 有3日餵唔到BB, 有咩牌子好又有細SIZE既, 因為我都係頂住3日

唔該曬 ...

揼定啲做冰奶比bb 得唔得呀?


洋房

積分: 75


3#
發表於 17-4-11 19:28 |只看該作者
zaba 發表於 17-4-11 19:17
揼定啲做冰奶比bb 得唔得呀?
我得7包冰奶, 因為BB都要食嫁MA, 所以唔會多好多, 我唔係好多好多奶既媽媽, 因為要打麻醉兩日奶唔要得, 所以要奶粉

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo