母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1435


1#
發表於 17-4-12 10:55 |只看該作者
你好,我係母乳媽媽,想請教你地一此問題。

我本身奶量少,唔能夠令BB好飽,BB宜家3個幾月,我點泵都只能泵到2至3安奶每次,但BB飲奶樽已經飲到3安至4安奶,好似追來追去都追唔到個量咁,平日係屋企已經係咁埋身餵,不過BB就好似唔係好夠飽咁,唔夠1個鐘至2個鐘又喊過要食奶,但用奶樽比人奶佢就可以食到3至4安,宜時間又會2至3小時先再喊要食奶。

可能BB比較懶惰唔係太用力食奶,食一陣又想瞓,所以好似幫唔到追奶量,咁我會唔會用泵嘅方式會好啲?因為泵奶可以成日泵,泵很密啲去追又可唔可行呢? 有時佢好餓我就會補下奶粉,不過多數都唔補,因為我BB餓住都瞓得到

但對佢會唔會唔係咁好呢


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-4-12 13:01 |只看該作者
BB 埋身啜得要努力D先食到多D奶, 唔似奶樽咁啜就有, 所以懶、累係正常, 快餓都係正常, 自然會食得密。
可以試下BB 唔啜瞓左後去泵奶嗎?! 就算唔多都好, 可以留下次俾佢飲、或佢無瞓時補返俾佢。之前係醫院時我就係等BB埋身後就泵, 泵左就俾姑娘幫手補奶俾佢, 就算只係3、40ML 都照俾, 有時BB瞓左姑娘就叫我留下餐或佢扭時先俾。
唔知你係咪FTM, 如果唔係既遲D返工都係要泵。但泵唔泵都好, 唔好俾咁大壓力俾自己, 不論係奶粉定係人奶, BB都可以食得飽, 最緊要係大人同BB都輕鬆咁生活先係最重要。


大宅

積分: 1435


3#
發表於 17-4-12 14:52 |只看該作者
Chirley 發表於 17-4-12 13:01
BB 埋身啜得要努力D先食到多D奶, 唔似奶樽咁啜就有, 所以懶、累係正常, 快餓都係正常, 自然會食得密。
可以 ...

有時都會埋完泵,不過得10ml左右


水晶宮

積分: 52654


4#
發表於 17-4-12 15:13 |只看該作者
oslayee 發表於 17-4-12 14:52
有時都會埋完泵,不過得10ml左右
個人覺得無所謂呀, 泵多D、飲多D水之類, 身體知道你需要多D奶就慢慢會多,就算依然都係得10ML左右都無問題, 因為你之前都真係埋身過, 唔好俾壓力自己,
雖然埋身完又泵係好煩既事, 泵出黎既唔多推動力又細左,
不過都只係求盡左力就算, 我就係用呢個心態撐到而家


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo