母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   11


別墅

積分: 660


1#
發表於 12-7-19 22:48 |只看該作者
本帖最後由 BOBO8634 於 12-7-20 11:49 編輯

忍唔住要訂一枝,因為餵左6個月,第一次塞到搞佢唔掂,希望work啦!
不過……真係難飲到無朋友!
一路飲一路'磡'頭埋牆




男爵府

積分: 9709


2#
發表於 12-7-19 23:04 |只看該作者
即係咩味呢?


別墅

積分: 660


3#
發表於 12-7-19 23:19 |只看該作者

引用:即係咩味呢?

原帖由 yoyochg 於 12-07-19 發表
即係咩味呢?
涼浸浸,又甘又苦, 有d麻嘅感覺,總之飲佢兩啖痛苦到極點




禁止訪問

積分: 2629


4#
發表於 12-7-19 23:39 |只看該作者

回覆:“通乳寶”終於到手了!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3380


5#
發表於 12-7-20 00:47 |只看該作者
我仲諗住買定支看門口,見你講到甘難飲...考慮食卵磷脂好似好D


洋房

積分: 99


6#
發表於 12-7-20 01:45 |只看該作者
通乳寶係D乜???


別墅

積分: 660


7#
發表於 12-7-20 02:05 |只看該作者

引用:我仲諗住買定支看門口,見你講到甘難飲...

原帖由 cfho1216 於 12-07-20 發表
我仲諗住買定支看門口,見你講到甘難飲...考慮食卵磷脂好似好D
嗯……無咩必要我決定唔動用佢




別墅

積分: 660


8#
發表於 12-7-20 02:06 |只看該作者

引用:等你用後報告 +

原帖由 xana 於 12-07-19 發表
等你用後報告
食左一日……係通左,唔知關唔關事!




別墅

積分: 660


9#
發表於 12-7-20 02:07 |只看該作者

引用:通乳寶係D乜???

原帖由 dan1428 於 12-07-20 發表
通乳寶係D乜???
要黎通乳線架




大宅

積分: 2509


10#
發表於 12-7-20 02:45 |只看該作者

回覆:BOBO8634 的帖子

唔駛按都通返?




大宅

積分: 4152


11#
發表於 12-7-20 04:18 |只看該作者

引用:唔駛按都通返? +

原帖由 Dragonbabykwok 於 12-07-20 發表
唔駛按都通返?
我無按啊,我比阿b啜咋




伯爵府

積分: 15667


12#
發表於 12-7-20 04:24 |只看該作者

回覆:“通乳寶”終於到手了!

我都有食,真係難飲到冇朋友!
不過食完之後真係通咗好多,唔駛點按,我只係打圈輕輕力按摩再俾阿仔啜,等佢可以食清啲




2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!


男爵府

積分: 9875


13#
發表於 12-7-20 04:31 |只看該作者

回覆:“通乳寶”終於到手了!

我想知入面既成份,唔知對bb或者奶既質素有咩影響,買左既jm可以影張相上黎嗎?




別墅

積分: 660


14#
發表於 12-7-20 11:50 |只看該作者

引用:我都有食,真係難飲到冇朋友! 不過食完之

原帖由 kyobi 於 12-07-20 發表
我都有食,真係難飲到冇朋友!
不過食完之後真係通咗好多,唔駛點按,我只係打圈輕輕力按摩再俾 ...
我都係




別墅

積分: 660


15#
發表於 12-7-20 11:51 |只看該作者

引用:我想知入面既成份,唔知對bb或者奶既質素有

原帖由 天山雪蓮 於 12-07-20 發表
我想知入面既成份,唔知對bb或者奶既質素有咩影響,買左既jm可以影張相上黎嗎?



...
已post相




大宅

積分: 3370


16#
發表於 12-7-20 12:57 |只看該作者
請問一下"通乳寶"邊度買?? 我剛剛塞0左,好痛好痛,我想試下呀,謝!


伯爵府

積分: 15667


17#
發表於 12-7-20 13:44 |只看該作者

引用:請問一下"通乳寶"邊度買??+我剛剛塞0左,好

原帖由 manman8982 於 12-07-20 發表
請問一下"通乳寶"邊度買?? 我剛剛塞0左,好痛好痛,我想試下呀,謝!
Bbmama shop有
我因為湊住阿仔唔方便出街就叫佢速遞俾我




2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!


珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


18#
發表於 12-7-20 18:08 |只看該作者
Thanks, I need it now.~~


禁止訪問

積分: 1478


19#
發表於 12-7-20 22:55 |只看該作者

引用:請問一下"通乳寶"邊度買??+我剛剛塞0左,好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3780


20#
發表於 12-7-21 03:53 |只看該作者
netbc2001 發表於 12-7-20 22:55
係www.mamabbshop,.com 賣,我都食過,陣咪唔草藥,但我覺得可以接受

咁你食過work唔work?
我呢幾日有粒硬左既野係個胸到,唔知係咪塞左,大力擠又擠唔到,唔知硬塊通唔通到?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo