母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1458


1#
發表於 17-3-31 04:44 |只看該作者
Bb全埋身9個月,琴日第一次嚟m,完全feel到自己冇奶,bb啜極都唔飽,唔肯放口!我可以點做呀?點先可以多返奶呀!


大宅

積分: 1497


2#
發表於 17-4-3 18:43 |只看該作者
想問係咪BB加左固食少左奶?同埋戒左夜奶?


大宅

積分: 1458


3#
發表於 17-4-3 18:55 |只看該作者
mamanK 發表於 17-4-3 18:43
想問係咪BB加左固食少左奶?同埋戒左夜奶?

Bb加固好差,仲未戒夜奶。只係我去完旅行就嚟m喇,泵奶都嚟m...bb 依家啜極都唔飽,一離口就喊


大宅

積分: 1497


4#
發表於 17-4-3 19:14 |只看該作者
Shmilysiu 發表於 17-4-3 18:55
Bb加固好差,仲未戒夜奶。只係我去完旅行就嚟m喇,泵奶都嚟m...bb 依家啜極都唔飽,一離口就喊
...

咁你旅行有無餵奶或泵奶?


大宅

積分: 1458


5#
發表於 17-4-3 19:14 |只看該作者
mamanK 發表於 17-4-3 19:14
咁你旅行有無餵奶或泵奶?

有泵奶呀


大宅

積分: 1497


6#
發表於 17-4-3 19:17 |只看該作者
Shmilysiu 發表於 17-4-3 19:14
有泵奶呀

原來d M真係話黎就黎
因為我都人奶緊,有d擔心,
但唔識解答你既問題,
真係唔好意思

點評

Chirley    發表於 17-4-5 10:12


禁止訪問

積分: 16558


7#
發表於 17-4-3 19:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1458


8#
發表於 17-4-3 19:48 |只看該作者
mamanK 發表於 17-4-3 19:17
原來d M真係話黎就黎
因為我都人奶緊,有d擔心,
但唔識解答你既問題,

唔緊要,大家一齊加油啦^^


大宅

積分: 1458


9#
發表於 17-4-3 19:49 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-4-3 19:23
我都餵緊人奶,好驚黎M

嚟m呢幾日我皮膚好左好多,唔知關唔關事!唔洗驚嘅


大宅

積分: 1497


10#
發表於 17-4-3 20:27 |只看該作者
Shmilysiu 發表於 17-4-3 19:49
嚟m呢幾日我皮膚好左好多,唔知關唔關事!唔洗驚嘅

原來會咁樣


大宅

積分: 2890


11#
發表於 17-4-4 23:56 |只看該作者
黎m前同黎m時係會少奶左呀~之後會恢復返,唔洗太擔心~


複式洋房

積分: 263


12#
發表於 17-4-6 13:50 |只看該作者
回覆 Shmilysiu 的帖子

會唔會係其他原因喊,我BB都試過埋完身喊,但原來佢係要訓覺,跟住抱佢哄一陣就訓.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo