母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 381


1#
發表於 17-4-5 23:26 |只看該作者
2個月人奶B,現重大約4.6kg ....
每餐份量應該多少?
我B有時候90就夠 ,有時不斷喊,最後共比140先停。


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-4-6 15:46 |只看該作者
我記得網上都有教BB幾重應該飲幾多,
再唔係去健康院時都可以問問...姑娘會幫你計,
但我記得我仔係兩個月時都已飲到120ML了...
唔知你講既有時侯俾90 係佔幾多次, 搞到要俾140先夠
亦唔太清楚你BB隔幾耐飲一次奶 (3個鐘?!)
不過建議你可以試下每餐俾多少少


禁止訪問

積分: 16558


3#
發表於 17-4-6 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 584


4#
發表於 17-4-6 19:42 |只看該作者
我仔兩個月果陣重5.5kg, 每日六餐,每餐150-180.
而家就四個月都係呢個量


伯爵府

積分: 15108


5#
發表於 17-4-7 13:55 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 zaba 於 17-4-7 13:55 編輯

我嗰個係囡,2個月,細碼B
食緊 120ml 一餐
連半夜嗰餐一日食七次
每日只用樽一次,其餘時間埋身
不過下星期返工就會多咗用樽啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo