母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 201


1#
發表於 17-4-7 17:17 |只看該作者
bb 23日大 主要埋身餵 有陣谷奶佢未醒 或者埋完身後都會用pump(陪月教話咁樣會多奶d) 依家用緊cimilre f1 24mm 但pump出黎總係得好少 點飲魚湯2邊都係60ml左右 感覺只係清左4、5成左右 仲要每次都係單邊pump 另一隻手不斷按胸先出得多d 但如果亞b埋身其實佢又食得飽(如果補奶粉佢一餐食90-120ml)呢個情況係個pump唔啱我 定係我問題呢?如果轉pump 諗緊平平地買個優合再試下 定直接買個好d既madela freestyle 好呢?


大宅

積分: 4383


2#
發表於 17-4-8 15:15 |只看該作者

回覆樓主:

優合同freestyle差不多,我鐘意優合多d


別墅

積分: 984


3#
發表於 17-4-8 17:06 |只看該作者
hehabiba2016 發表於 17-4-7 17:17
bb 23日大 主要埋身餵 有陣谷奶佢未醒 或者埋完身後都會用pump(陪月教話咁樣會多奶d) 依家用緊cimilre f1 ...

如果唔知咩問題,可以平平地買優合試下,同埋優合應該可以接到妳用緊嘅喇叭配件

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo