母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 408


1#
發表於 17-4-9 14:02 |只看該作者
3月29號開始已經無泵奶同埋身, 因為都無咩湯水飲, 照顧bb 連訓教時間都唔夠, 佢一喊飲奶, 整呢樣個樣都已經黎唔切泵奶, 而且泵出黎水多過食得飽嘅奶 .. 但bb 依家就快2個月 .. 同埋呢個星期去便便好似有d 辛苦咁 .. 我又想餵人奶俾佢 ,至少一日都有1~2餐有d 人奶俾佢當解下喝都好 .. 唔知仲可唔可以餵到 .. 同埋點樣可以有番d 脹奶or 增奶?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo