自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6245


1#
發表於 26-5-21 11:43 |只看該作者
請問有冇人用緊呢個水機
水機冇水我加水唔識自動上水,每次都要抽起後面水箱先識上水
attach1/tmp/phpglBFAO


子爵府

積分: 11252


2#
發表於 26-5-21 12:17 |只看該作者
機面有冇出錯誤提示 ? 仲有冇保養


伯爵府

積分: 17026


3#
發表於 26-5-21 12:30 |只看該作者
本帖最後由 js1204 於 26-5-21 12:33 編輯

我唔係用呢個牌子,但說明書有講每次換水要清洗水箱,唔係就敢直接倒水入水箱


男爵府

積分: 6245


4#
發表於 26-5-21 13:22 |只看該作者
過雲雨 發表於 26-5-21 12:17
機面有冇出錯誤提示 ? 仲有冇保養

顯示前後水箱冇水,買咗一個月到


洋房

積分: 100


5#
發表於 26-5-21 17:28 |只看該作者
js1204 發表於 26-5-21 12:30
我唔係用呢個牌子,但說明書有講每次換水要清洗水箱,唔係就敢直接倒水入水箱 ...

係, 我都用過2個牌子都係唔可以直接倒水落去, d機好似有個感應要你抽起個水箱再放返落去先得
不過水機呢d每次洗下都好d, 唔係會有細菌同異味 😖


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo