論盡家傭

抵港檢疫改為(4+3) muimui5 22-8-8 3 / 5146 Ppeace 22-8-15 21:50
褓姆姨姨 Happybb05 22-8-15 1 / 4076 sabsab122 22-8-15 12:58
姐姐想下年印尼新年放假 vww 22-8-9 8 / 5162 Manmanca 22-8-14 22:51
請海外菲律賓姐姐agent 收費 babywish 22-6-7 33 / 16890 mamayuki 22-8-13 13:15
請教各位想訂廉航比工人返菲 KAMILE2020 22-8-11 3 / 4319 ming1020 22-8-13 10:31
deleted mikinana 22-8-12 0 / 3291 mikinana 22-8-12 22:47
對付工人打斧頭的方法 virgokaren 22-2-3 19 / 13353 manman_1110 22-8-12 16:04
請問有無好既AGENT/僱傭公司價錢又合理或者平既介紹 jayden215 22-8-11 0 / 3673 jayden215 22-8-11 05:09
工人中左招. 兩綫. asdqwe 22-8-9 2 / 4432 jwong327 22-8-10 21:19
大家有無可靠僱傭中介公司推薦?约幾多個月姐姐可到港?謝謝 sychanamy28 22-8-10 0 / 3877 sychanamy28 22-8-10 08:48
其實洗頭水,護髮素同牙膏喺咪要包? FZZZ 22-6-26 20 / 13592 agnes_kpy 22-8-10 03:50
想問姐姐做左4個月唔做,機票係點計 rebecca0113 22-8-5 2 / 5230 agnes_kpy 22-8-10 03:39
如果搵唔到AGENT可以點即炒工人? lsftsang 22-7-22 9 / 6813 agnes_kpy 22-8-10 03:29
八卦問題 工人姐姐用HKID?PASSPORT可以借幾多錢? ceco 22-8-8 3 / 5068 ceco 22-8-9 18:22
姐姐今日完成七天嘅酒店隔離 Yepmama 22-8-9 1 / 3642 wingyiu517 22-8-9 15:09
姐姐放假回國(菲) kit2004 22-8-8 0 / 3467 kit2004 22-8-8 20:15
隔離酒店3+4 kylie_ng 22-8-8 3 / 4290 yanfaifai 22-8-8 14:11
工人響菲大左肚嚟唔到香港,機票同酒店無得退錢?! Elaine1013 22-8-7 1 / 4132 lovelywww 22-8-8 01:24
大家會唔會請本地斷約? louisths 22-7-3 19 / 10267 cyadma 22-8-7 16:04
菲傭轉僱主visa已出 Obe2009 22-8-1 6 / 5908 Obe2009 22-8-7 09:50
失蹤姐姐 manman423 22-8-6 0 / 3851 manman423 22-8-6 17:49
有無人幫新海外菲工人買過機票? attach_img 蘋果姐姐^_^ 22-8-4 1 / 3872 MM2H 22-8-6 14:15
8月中檢疫 酒店 係咪冇可能㗎喇? Wongb1b 22-7-13 3 / 6176 PJ媽咪 22-8-4 08:31
新請菲姐姐預幾耐呀? babyjjj 22-7-31 5 / 4893 babyjjj 22-8-4 06:20
菲傭離職,因回國電子健康申報,現在上唔到机,好嬲 agnes_kpy 22-7-31 27 / 7810 agnes_kpy 22-8-4 00:50
想請教外傭講大話問題 Stanley_Yip 22-7-31 5 / 5561 agnes_kpy 22-8-3 03:14
香港visa批佐,就book酒店嗎? 蘋果姐姐^_^ 22-7-22 17 / 6162 ccyybb 22-8-3 00:47
工人姐姐床有冇推介? MandyMe 22-7-25 5 / 6206 666999bbtong 22-8-2 21:04
移民-處理工人問題 kippykippy 22-8-1 1 / 4607 five555 22-8-2 10:48
工人賠償問題 jay709394 22-8-2 0 / 3763 jay709394 22-8-2 07:29
   返 回 發帖

首頁

尾頁

快速發帖

還可輸入 80 個字符
你需要登錄後才可以發帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo