想生BB

25/9排卵,今日就開始腰痛, 有冇jm試過咁? irisang2007 11-9-26 20 / 2965 irisang2007 11-9-27 21:35
IVF 後窒藥, D藥是否會流返出黎架?? baby=.= 11-9-27 20 / 2979 ice_kiola 11-9-27 21:29
紅d點用?咩叫做拉絲? sellsellc 11-9-27 2 / 507 Bearstar 11-9-27 20:21
幫我睇下我係咪bingo左? attach_img Kimlong 11-9-23 52 / 2375 幸福肥太 11-9-27 18:36
拉絲完左又拉絲, 代表乜意思??? tnd327 11-9-27 10 / 1292 blueski 11-9-27 18:03
等bingo胸痛問題 ritachan222 11-9-26 12 / 2717 CiLok 11-9-27 18:00
超頭痛, 23/6 day 1, 到而家M未到, 紅綠D白雪雪. jessying 11-9-15 17 / 861 jessying 11-9-27 17:19
量體溫 無飯主婦3 11-9-27 9 / 498 無飯主婦3 11-9-27 16:09
有好淺線 jessying 11-8-9 140 / 5583 jessying 11-9-27 15:37
有無Jm塞藥後有胸痛、作悶等反應? YY_2011 11-9-27 0 / 320 YY_2011 11-9-27 15:27
十二奶娘 小白兔co 11-9-27 6 / 2888 princebaby 11-9-27 15:18
有關飲奶的白癡問題 VENUS1226 11-9-27 9 / 566 rosaki 11-9-27 14:54
. STWHO 11-9-26 4 / 566 STWHO 11-9-27 14:24
夠景有D咩係食得,有D咩係唔食得架? Monmon0305 11-9-27 5 / 678 Monmon0305 11-9-27 14:03
我等待中.... ChanyeungC9 11-9-22 263 / 5594 bb_pig_bb 11-9-27 13:40
jm們, 你地有冇試過見倒cb哈哈笑後, 遲過預期排卵呀? bbnboot 11-9-27 5 / 405 stupidtaz 11-9-27 13:06
今日day 18, 尋曰起左邊卵巢開始抽住抽住, 會否有問題? bbnboot 11-9-24 19 / 1178 貝;) 11-9-27 12:58
用錯針筆 blackypurin 11-9-27 1 / 399 stupidtaz 11-9-27 12:55
等bingo期間,可以煲咩湯飲? YY_2011 11-9-26 10 / 997 YY_2011 11-9-27 12:31
想問何樹勛ec,嘅沖濟(煅魚古)點沖黎飲架,我唔記得問,謝謝 072911BB 11-9-26 14 / 2577 navyzero 11-9-27 12:31
用電子溫度計check體溫準確ma? kkbchu 11-9-20 4 / 545 kenamd 11-9-27 11:59
明天要見醫生了 aubmaki 11-9-27 5 / 542 yanyan0906 11-9-27 11:19
多謝大家!!! attach_img jocat102 11-9-21 58 / 2357 Sakpp 11-9-27 11:13
究竟用唔用排卵棒好? yvonnejesse 11-9-27 2 / 531 yvonnejesse 11-9-27 10:25
求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!! totokingdom 11-9-25 46 / 2560 華娃娃 11-9-27 10:23
急!想找中醫! ching1208 11-9-26 5 / 562 qwbear 11-9-27 09:16
水痘 ching1208 11-9-27 0 / 329 ching1208 11-9-27 08:50
究竟紅綠d信唔信得過 bb_pig_bb 11-9-26 42 / 1543 bb_pig_bb 11-9-27 01:44
睇左何樹勛 072911BB 11-9-26 9 / 896 alice139 11-9-27 01:10
输卵管造影报告? anitaxia 11-9-26 3 / 711 anitaxia 11-9-27 00:12
   返 回 發帖

首頁

尾頁

快速發帖

還可輸入 80 個字符
你需要登錄後才可以發帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo