烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 8236


1#
發表於 12-8-21 13:44 |只看該作者
本帖最後由 KK512 於 12-8-21 13:58 編輯

如題


男爵府

積分: 9639


2#
發表於 12-8-21 17:52 |只看該作者

回覆:KK512 的帖子

我都等緊佢特價買,見人地d blog comment 好似幾好咁,平板貴夫人




大宅

積分: 1616


3#
發表於 12-8-22 17:45 |只看該作者

回覆:Ecosway 調理机, 有冇人用過呀? 好用嗎?

係呀,好用,又唔貴,不過大聲d,




男爵府

積分: 6114

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-8-22 20:35 |只看該作者

回覆:Ecosway 調理机, 有冇人用過呀? 好用嗎?

我之前有用,但最後壞咗,而家等緊佢特價!





水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 12-8-22 21:36 |只看該作者
我覺得用攪完d juice 好多泡....一入口就成口泡...

唔知係咪容量太大 ( 對我來說 )....以前用韓國嗰款細機, 可能容量細, "攪拌物" 入攪拌杯都已經8-9分滿, 打出來無咩泡....


子爵府

積分: 10885

畀面勳章


6#
發表於 12-8-22 21:56 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-8-22 21:36
我覺得用攪完d juice 好多泡....一入口就成口泡...

唔知係咪容量太大 ( 對我來說 )....以前用韓國嗰款細機 ...

tammy, 我都心大心細買哩隻, 但淘寶都有好多, 價錢差不多但轉速強好多, 你有無研究過?!


水晶宮

積分: 50566


7#
發表於 12-8-22 22:37 |只看該作者
Michelle_Hung 發表於 12-8-22 21:56
tammy, 我都心大心細買哩隻, 但淘寶都有好多, 價錢差不多但轉速強好多, 你有無研究過?!
...
我覺得....睇吓妳 like 唔 like 食渣....雖然呢款話可以打到渣都食埋, 但係...我全家唔like....攪到打咗1-2次就無咩點用...

我平時係用佢個乾磨打吓茶葉 , 打吓砂糖咁咋...

淘寶嗰d我覺得都用得過....睇吓佢妳用打咩....飲果汁的話, 而家出咗有款叫 慢磨機 ( 韓國, 走渣 )...好似幾好玩咁....

淘寶有好多款勁似韓國細細部嗰款...我之前部正版, 用2年左右就壞咗...而家少少睇化...就算係正版, 都一樣會壞, 淘寶平買平用, 壽命可能同香港正版差唔多 ...選擇又多呢, 唉, 13億人既 market 真係大好多 ~~


珊瑚宮

積分: 107227


8#
發表於 12-8-22 23:57 |只看該作者
Tammy,你部係咪 Shimono呀?
玩具萬歲!


大宅

積分: 2655


9#
發表於 12-8-23 00:08 |只看該作者

引用:Tammy,你部係咪+Shimono呀?

原帖由 fitfish 於 12-08-22 發表
Tammy,你部係咪 Shimono呀?
我買左無耐!




珊瑚宮

積分: 107227


10#
發表於 12-8-23 00:10 |只看該作者
Shimono現在好似賣$5xx
玩具萬歲!


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


11#
發表於 12-8-23 00:18 |只看該作者

引用:係呀,好用,又唔貴,不過大聲d, +

原帖由 popoks 於 12-08-22 發表
係呀,好用,又唔貴,不過大聲d,
同意,真係好嘈。我都有一部,用乾磨打咖啡豆,幾秒就碎哂,好勁!




複式洋房

積分: 318


12#
發表於 12-8-23 00:46 |只看該作者

回覆:Ecosway 調理机, 有冇人用過呀

我有vip有折




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo